۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۹۱۲۸۵
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بجنورد:

فتنه 88 چهره‌های انقلابی را از چهره‌های بی‌بصیرت متمایز کرد

فتنه 88 چهره‌های انقلابی را از چهره‌های بی‌بصیرت متمایز کرد
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با اشاره به حوادث سال 88، گفت: فتنه 88 چهره‌های انقلابی را از چهره‌های بی‌بصیرت خیانت‌کار متمایز کرد.

حجت‌الاسلام علی منفردی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، فتنه 88 راجریانی از پیش تعیین‌شده دانست و اظهار داشت: فتنه 88 مرز بین چهره‌های انقلابی را با دشمنان و بیگانگان خارجی و چهره‌های بی‌بصیرت داخلی مشخص کرد.

وی افزود: در فتنه 88 فتنه گران داخلی با برنامه‌ریزی عده‌ای خارج نشین کینه‌توز تقلب در انتخابات را بهانه کرده و به‌نظام اسلامی و ساختار آن، ولایت‌فقیه و اختیارات ولی‌فقیه تاختند.

حجت‌الاسلام منفردی اضافه کرد: فتنه گران و همراهان آن‌ها به این‌همه دشمنی هم قناعت نکرده و رقابت انتخاباتی را به خصومت با دین و سیدالشهدا (ع) تبدیل کرده و به ساحت مقدس اباعبدالله حسین (ع) اهانت کردند.

وی ادامه داد: در حقیقت هدف فتنه گران و حامیان خارج نشین آن‌ها از همان ابتدا توهین و جسارت به دین اسلام و ارزش‌های اسلامی بود و تقلب در انتخابات بهانه‌ای بیش نبود.

حجت‌الاسلام منفردی با اشاره به اقرار صریح فتنه گران به توطئه علیه نظام اسلامی و انقلاب، تصریح کرد: فتنه گران در نامه‌ای که در انتقاد به‌نظام اسلامی و ولایت‌فقیه نوشتند به‌صراحت اعلام کردند که برای رسیدن به این موقعیت 20 سال کار فرهنگی انجام داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: فتنه گران در اردوکشی‌ها و سخنرانی‌های خود بارها اصل نظام اسلامی و انقلاب را زیر سؤال برده و با اعمال، رفتار و گفتار خود و با پشت‌گرمی به دشمنان و بیگانگان ضربات زیادی را به‌نظام اسلامی و انقلاب وارد کردند که نمونه بارز آن تشدید تحریم‌ها است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بجنورد افزود: عوامل فتنه که با اعمال و رفتار خود شیرینی و حلاوت حضور حداکثری مردم در انتخابات را به کام مردم و نظام اسلامی تلخ کردند باید پاسخگوی اقدامات و خرابکاری‌های خود باشند./9314/ت310/ب1

ارسال نظرات