۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۵۹۱۶۹۳
سردار نظری:

فتنه 88 سبب جرأت استکبار برای دشمنی شد

فتنه 88 سبب جرأت استکبار برای دشمنی شد
فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان این که فتنه 88 دشمن را نسبت به این نظام و مردم جرأت داد، گفت: اگر آن مقطع نبود، امروز خیلی از مشکلات نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سردار نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) شب گذشته در مسجد 14 معصوم گفت: استقلال آزادی و ‌جمهوری اسلامی مهمترین شعار در جریان نهضت امام ‌و انقلاب بود.

وی افزود: اولین هدف معین نظام اسلامی و‌ نظامی برپایه نظرات مردم و منطبق با معیار اسلامی و‌ تضمین کننده استقلال و آزادی بود و اولین دستاورد نهضت امام سقوط حکومت غیر مردمی و اسلامی بود.

سردار نظری بیان کرد: امام با توجه به تشکیل حکومت مردمی و دینی، نظام اسلامی با شعار جمهوری اسلامی را به رای گذاشت تا مردم‌ نظر دهند و مردم با رای ۹۸درصد از این نظام اسلامی حمایت کردند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) به حضور مردمی از ابتدا تاکنون در جمهوری اسلامی ایران اشاره و ابراز کرد: جلوه بعدی مردم‌ حضور در انتخابات خبرگان و تدوین قانون اساسی بود و این مسیر تا سی سال ادامه یافت و حضور مردمی که در هر سال به نمایش گذاشته شد برای استکبار جهانی سخت بود.

وی ابراز داشت: استکبار جهانی از اول انقلاب منافع خو را در خطر دید با انواع توطئه ها با جمهوری اسلامی ایران دشمنی کرد اما انقلاب اسلامی مسیر خود را طی کرد و جلوه اسلامی و مردمی خود را به نمایش گذاشت.

سردار نظری به فتنه 88 اشاره و اظهار کرد: دشمن براساس اسناد موجود با برنامه از پیش تعیین شده وارد انتخابات شد و سه هدف را دنبال کرد که یا انتخابات را مطابق میل خود پیش ببرد و یا از طریق اغتشاش ها نظام را ساقط کند و اگر موفق نشدند حداقل امتیاز گرفته و وجه نظام را متزلزل کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: برای تحقق این اهداف مراکز آن ها در خارج از کشور فعال شد، شبکه رسانه ای در سطح وسیع برنامه ریزی کرده، همه عوامل خود در داخل راب سیج کرده و مصوبات پولی و مالی داشته انند بنابراین با هدف و برنامه طراحی شده وارد میدان شدند.

وی به تأثیر فتنه 88 در مشکلات امروز مردم اشاره و بیان کرد: اگر آن مقطع نبود امروز خیلی از مشکلات نبود، این فتنه، دشمن را نسبت به این نظام و مردم جرأت داد، سال ها طول می کشد تا این زخم التیام یابد.

سردار نظری افزود: ما نباید از این فتنه به راحتی عبور کنیم، این ها فتنه گری کرده و توبه هم نکردند، مقصران اصلی جریان فتنه در دادگاه مردم محاکمه شوند یا توبه کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: دنیای استکبار بنا دارد از همان مجرای جمهوریت به نظام اسلامی ایران ضربه وارد کند که باید هوشیار باشیم، با ۴۰ سال شهید دادن و استقامت سرمایه هایی داریم که باید حفاظت شود./864/پ202/ب1

ارسال نظرات