۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۵۹۲۰۴۴
سرپرست دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در لرستان برگزار می شود

سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در لرستان برگزار می شود
سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان گفت: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در دو رده سنی 7 تا 16 سال و 16 تا 30 سال برگزار می شود.

محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در استان خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان مرحله شهرستانی و استانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بیش از 500 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سامانه ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان نام نویسی کرده اند، افزود: علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند تا 15 دی ماه نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان ادامه داد: این سری از مسابقات قرآنی مدهامتان در دو رده سنی هفت تا 16 سال و 16 تا 30 سال برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسابقات قرآنی مدهامتان در رده سنی 16 تا‌ 30 سال در دو بخش خواهران و برادران در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل  و رده سنی هفت تا 16 سال در رشته قرائت ترتیل، حفظ جزء 30، نقاشی آیات، قرائت تقلیدی، اذان و قرائت نماز برگزار می شود.

ابدالی پور با بیان اینکه نفرات اول بخش استانی قسمت های مختلف جشنواره به مرحله سراسری سیزدهمین جشنواره قرآن مدهامتان راه می یابند، افزود: مرحله شهرستانی و استانی سیزدهمین جشنواره قرآن مدهامتان بهمن ماه امسال برگزار می شود.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان بیان کرد: مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرانی مدهامتان نیز اردیبهشت ماه سال 98 در مشهد مقدس برگزار می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات