۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۹۵۲۵۱
حجت الاسلام عباس زاده:

بقاع متبرکه لرستان میزبان برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه هستند

بقاع متبرکه لرستان میزبان برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه هستند
معاون فرهنگی اوقاف لرستان از اجرای برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه با عنوان فجر فاطمی خبر داد و گفت: در این راستا 150 مبلغ فعالیت دارند.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه به میزبانی بقاع متبرکه استان لرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به استقرار مبلغان در زمینه اجرای ویژه برنامه های این ایام افزود: 150 مبلغ به بقاع متبرکه استان اعزام شده است.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان تبیین دستاوردهای انقلاب، بیان واقعیت ها و ترویج اهداف و آرمان های انقلاب را از برنامه های مهم مبلغان اعزامی عنوان کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: تبیین و ترویج سبک زندگی فاطمیه در جامعه به ویژه بین نسل نو و معرفی شخصیت حضرت فاطمه(س) به عنوان الگو برای همگان به ویژه بانوان از دیگر برنامه های مبلغان است.

حجت الاسلام عباس زاده افزود: گفتمان های دینی با محوریت سبک زندگی فاطمی و گفتمان انقلاب با حضور مبلغان در بقاع متبرکه استان لرستان برگزار می شود.

وی از برگزاری همایش رهروان یاس نبوی خبر داد و گفت: این همایش در سالروز شهادت حضرت فاطمه‌‌زهرا(س) از میدان امام خمینی(ره) تا حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‎آباد برگزار می‌‏شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات