۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۹۵۳۹۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جبران خسارت های ناشی از سیلاب در دستور کار مسؤولان قرار گیرد

جبران خسارت های ناشی از سیلاب در دستور کار مسؤولان قرار گیرد
امام جمعه خرم آباد با اشاره به خسارت های ناشی از سیلاب شب گذشته در استان، گفت: رفع مشکلات و خسارت های ناشی از سیلاب در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آبادف صبح امروز در بازدید از مردم مناطق سیل زده شهرستان خرم آباد گفت: مسؤولان در راستای رفع مشکلات مردم باید به صورت جدی ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به خسارت های ناشی سیلاب شامگاه(8 بهمن) در استان لرستان افزود: مسؤولان باید با مدیریت جهادی به رفع و جبران این خسارت ها بپردازند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خدمت رسانی به هنگام در دستور کار مسؤولان اجرایی قرار گیرد، تأکید کرد: ساماندهی وضعیت مردمی که منازل آنان در مسیر رودخانه دچار خسارت شده اند، ضروری است.

گفتنی است، با رخ دادن سیلاب شب گذشته، 8 بهمن ماه خساراتی به زیرساخت شهری خرم آباد و منازل برخی مردم و مغازه های شهر وارد شده است.

بر اساس این گزارش، ساکنان بیش از 100 واحد مسکونی خرم آباد با رخداد سیلاب و طغیان رودخانه به کمک دستگاه های خدمت رسان و با استفاده از لودر از منازل خود جابجا شدند./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات