۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۵۹۵۵۹۴
در قم برگزار شد؛

همایش «کارآمدی انقلاب اسلامی ایران به روایت دشمن و سازمان های جهانی»

همایش «کارآمدی انقلاب اسلامی ایران به روایت دشمن و سازمان های جهانی»
همایش «کارآمدی انقلاب اسلامی ایران به روایت دشمن و سازمان های جهانی» با حضور منوچهر محمدی در دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش «کارآمدی انقلاب اسلامی ایران به روایت دشمن و سازمان های جهانی» امشب با حضور منوچهر محمدی استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در سالن همایش های دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام گرجیان رییس کانون بسیج اساتید استان قم در ابتدای این همایش با بیان اینکه هم اکنون که در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم، انقلاب اسلامی بارورتر شده است، عنوان کرد: اگر ما دستاورهای کنونی انقلاب اسلامی را با دوران پیش از انقلاب اسلامی مقایسه کنیم به وضوح خواهیم دید که این انقلاب شکوهمند کارآمدی بسیار بالایی دارد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات و موفقیت های جامعة المصطفی(ص) در سطح بین المللی بیان کرد: فارغ التحصیلان این مجموعه پس از بازگشت به وطن خود مسؤولیت های بسیار بزرگی را برعهده می گیرند و پیام انقلاب اسلامی را به سراسر جهان می رسانند.

حجت الاسلام گرجیان با بیان اینکه جامعه المصطفی(ص) از کارکردهای بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: دشمنان هنگامی که کارکردهای بزرگ و سترگ این مجموعه را مشاهده می کنند دست به تخریب آن زده و علیه آن شایعه پراکنی می کنند.

عضو هیأت علمی جامعه المصطفی(ص) العالمیه تأکید کرد: یکی از مسؤولانی که در شانتاژبازی معروف است اخیراً گفته بود اگر بودجه ای که به جامعه المصطفی(ص) اختصاص داده شده را به هفت تپه بدهند می توان حقوق سه ماه کارکنان آنجا را داد؛ این مقایسه بسیار مذورانه بود و انسان از شنیدن اینگونه مقایسه ها تأسف می خورد.

گوشت 100 هزار تومانی و ناکارآمدی برخی مسؤولان به پای اصل انقلاب نوشته نشود

همچنین در ادامه محمدی با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی به سراسر جهان صادر شده است، گفت: امروز نباید گوشت 100 هزار تومانی و ناکارآمدی برخی مسؤولان به پای اصل انقلاب نوشته شود؛ ما در تحلیل های خود باید نگاه کلان داشته باشیم، نه اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی را به دیدگاه خردنگری تحلیل کنیم، زیرا ما در انقلاب شکوهمند خود دستاوردهایی داشته ایم که اگر این انقلاب وجود نداشت، آن دستاوردها هیچگاه محقق نمی شد.

استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح ملی، منطقه ای، جهانی و تاریخی پرداخت و بیان کرد: تشکیل نظام دینی کارآمد در دنیای پست مدرن، شکل گیری جامعه ولایی، ارائه خدمات به جهان اسلام و جهان تشیع، نفوذ منطقه ای و مواردی از این قبیل از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمینه ایجاد استقلال گام های بلندی برداشته است و ما امروز دیگر به بیگانگان تکیه نمی کنیم و مستقلانه برای کشور خود تصمیم می گیریم؛ همچنین باید گفت آزادی که در ایران وجود دارد در هیچ کجای عالم موجود نیست، زیرا با دقت در برهه های مختلف انقلاب درمی یابیم که این مردم بوده اند که همواره حماسه آفرینی کرده و برای سرنوشت خود آزادانه تصمیم گرفته اند./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات