۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۹۵۸۴۵
امام جمعه بروجرد:

انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان است

انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان است
امام جمعه بروجرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان است، گفت: هزینه ملت ایران برای حفظ انقلاب اسلامی، مقاومت در مقابل باطل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروزدر مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد این شهرستان، گفت: انقلاب به راحتی به دست نیامد و برای رسیدن به پیروزی حکومت دینی شخصیت های بزرگی شهید شدند که باید قدر انقلاب را بدانیم.

وی افزود: در طول چهل سال گذشته شخصیت های بزرگ انقلاب طی انفجارهای متعدد به شهادت رسیدند، شهدا جان خود را در راه انقلاب فدا کردند و درخت انقلاب روز به روز باخون شهدا آبیاری و تنومند شد.

مقاومت در برابر باطل هزینه تلاش برای حفظ انقلاب است

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب پرچم حق از سوی بزرگ مرد تاریخ امام راحل در ایران برافراشته و پرچم باطل سرنگون شد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان است.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر انقلاب را بدانیم و در راه تداوم آن هوشیار باشیم، اظهار داشت: هزینه امروز ملت ایران برای حفظ انقلاب اسلامی، مقاومت در مقابل باطل است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به توطئه های دشمن در طول سال های عمر انقلاب بیان کرد: دشمنان از هیچ جنایتی برای رسیدن به منافع خود دریغ نمی کنند و هر راهی برای ضربه زدن به نظام در پیش گرفتند ولی نتوانستند به ایران اسلامی و مردم این ملت ضربه ای وارد کنند.

وی انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش ها خواند و گفت: امام راحل به ملت ایران عزت بخشید و مردم با پشتیبانی از این انقلاب همواره توطئه های دشمنان را خنثی کردند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات