۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۵۹۶۰۲۴
حجت الاسلام محمدیان:

نمایشگاه مدرسه انقلاب گامی در آشنایی دانش آموزان با انقلاب است

نمایشگاه مدرسه انقلاب گامی در آشنایی دانش آموزان با انقلاب است
مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی خوزستان گفت: نمایشگاه مدرسه انقلاب با محوریت آشنایی دانش آموزان با انقلاب در سراسر کشور برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام اکبر محمدیان، مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی خوزستان، عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه اتحادیه از بدو تأسیس زیر نظر نماینده ولی فقیه در خوزستان به فعالیت می‌پردازد، اظهار داشت: اتحادیه از همان ابتدا اعتماد به دانش آموز را سرلوحه کار خود قرار داد و در عین حال رسالت خود را جریان سازی و کادرسازی قرار داده است.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی خوزستان با بیان اینکه امسال هفتمین دوره مدرسه انقلاب در ۴ هزار مدرسه سراسر کشور برگزار می‌شود، عنوان داشت: سهم اهواز برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۴۰ مدرسه دخترانه متوسطه و ۴۰ مدرسه پسرانه متوسطه است، اما در شهرستان‌ها تعداد مدارس برپا کننده نمایشگاه بستگی به تعداد مدارس متوسطه دارد البته برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب اسلام تا پایان بهمن ماه خواهد بود.

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه به طور متوسط ۲۰ تا ۵۰ دانش آموز در برپایی هر نمایشگاه دخیل هستند، افزود: محور این نمایشگاه در سه بخش «دیروز ما، امروز ما و فردای ما» است که دیروز اشاره به حوادث دوران پهلوی، امروز اشاره به دوران حاضر و فردا اشاره به سال‌های پیش روی انقلاب اسلامی دارد.

وی با اشاره به مشاهده خلاقیت‌های دانش آموزی در برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب گفت: بخشی از نمایشگاه با توجه به ایام فاطمیه به نام «هویت زن مسلمان» نامگذاری شده تا دانش آموزان با الگوگیری از رفتار حضرت زهرا (س) مطالبی را برای بازدیدکنندگان بازگو کنند.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی خوزستان با بیان اینکه مدیران مدارس اعتراف به تغییر محسوس در رفتار دانش آموزان در نتیجه برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب کردند، عنوان داشت: ۱۵ آیتم از جمله حمایت از کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی، سواد رسانه ای، آسیب‌های فضای مجازی، دیوار فریاد برای نمایشگاه مدرسه انقلاب در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام محمدیان با اشاره به برگزاری جشنواره رسانش ویژه دانش آموزان در کنار نمایشگاه مدرسه انقلاب گفت: یک بخش دیگر نمایشگاه در واقع غیر نمایشگاهی و در برگیرنده گروه‌های تئاتر، سرود، داستان نویسی و ایده پردازی است که از این طریق سایر دانش آموزان مدرسه درگیر فعالیت‌های دهه فجر خواهند شد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات