۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۵۹۶۰۳۰
امام جمعه موقت ورامین:

روحانیت پرچمدار ولایت در کشور است

روحانیت پرچمدار ولایت در کشور است
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه روحانیت در طول تاریخ پرچمدار ولایت بوده، گفت: روحانیت شیعه در مسیر خدا، حق و نگهبانی از دین خدا همیشه حاضر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه یکشنبه در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی که به میزبانی حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین برگزار شد، بیان کرد: حوزه علمیه امام صادق(ع) ۲۱ شهید معظم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، گفت: بعد از انقلاب اسلامی روحانیت در داخل کشور تبدیل به چراغ هدایت شد و اکنون رشد چمشگیری در حوزه‌های برادران و خواهران ایجاد شده است.

امام جمعه موقت ورامین، افزود: روحانیت در طول تاریخ پرچمدار ولایت بوده و حقیقاً هم باید اینگونه باشد، روحانیت شیعه در مسیر خدا، حق و نگهبانی از دین خدا حاضر است و حتی اگر همه داشته‌های خود را از دست بدهد، دست از این مسیر برنمی دارد.

وی تصریح کرد: امروز رسالت روحانیت از همه سنگین‌تر است و نباید اجازه دهند تا روحیه انقلابی از ملت ایران گرفته شود، زیرا از بین رفتن روحیه انقلابی مساوی با نفوذ دشمن و استکبار جهانی است.

نفوذی‌ها با استفاده از لباس روحانیت به انقلاب ضربه می‌زنند

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران، گفت: شاید امروزه عده‌ای در لباس روحانیت به این مردم خیانت کرده و بکنند، اما هیچ وقت طلاب و روحانیان ما خیانت نمی‌کنند بلکه برخی با استفاده از این لباس به این انقلاب و نظام ضربه می‌زنند.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: امروزه عده‌ای مأموریت دارند تا در فضای مجازی، رهبری، مراجع تقلید، روحانیون و طلاب را تخریب کنند، اما مردم ما هوشیار هستند و همواره روحانیان، مراجع و رهبری را دوست دارند.

وی اذعان کرد: متأسفانه عده‌ای از مسؤولان به برکت لباس روحانیت پشت میز‌های ارشد نظام نشسته اند و به این ملت، مراجع تقلید و رهبری خیانت می‌کنند.

وی با بیان اینکه روحانیت با دست خالی، اما با آبروی ستودنی به این مردم خدمت می‌کنند، اظهار داشت: عده‌ای که با لباس روحانیت از مردم رأی گرفتند و به مردم خدمت نکردند این‌ها روحانی نیستند بلکه این‌ها نفوذی‌ها و خائن‌های جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: طلبه‌هایی که با شهریه‌های کم زندگی خود را سپری می‌کنند هیچ وقت آن روحانیونی که پشت میز‌های ارشد نظام تکیه زده اند و به مردم خیانت می‌کنند را نمی‌بخشند.

وی در پایان مطرح کرد: آیت الله شاهرودی یک روحانی ساده زیست بود و زندگی خود را طوری سپری کرد تا الگویی برای همه طلاب و ملت همیشه قهرمان ایران باشد./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات