۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۵۹۶۷۳۵
حجت الاسلام حائری زاده:

حقوق نجومی بگیران درکی از زندگی سخت مردم ندارند

حقوق نجومی بگیران درکی از زندگی سخت مردم ندارند
کارشناس دینی گفت: مسؤولانی که حقوق نجومی می‌گیرند درد و سختی ملت را درک نمی کنند و اگر ابراز همدردی می کنند دروغ می گویند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی حائری زاده خطیب مشهور، جمعه در مهدیه تهران، گفت: حضرت زهرا(س) برخلاف نظر و عقیده برخی مسلمانان نه به مرگ طبیعی بلکه با شهادت چشم از دنیا فرو بستند.

وی افزود: زمانی که گفته می شود حضرت به شهادت رسیده است باید دانست قاتل ایشان چه کسی بوده و با چه انگیزه‌ای حضرت را به شهادت رسانده است همچنین باید مشخص شود چرا حضرت زهرا(س) از ولایت دفاع کردند در این راه به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام حائری زاده درباره جامعه مسلمانان پس از رحلت رسول خدا، عنوان کرد: بعد از رحلت رسول خدا حضرت علی(ع) به شدت ترور شخصیتی می‌شدند و جامعه اسلامی در اوج اختناق فرو رفته بود و حضرت زهرا(س) با این وضعیت از امام علی(ع) دفاع کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

این خطیب مشهور سقیفه را عامل ورود بسیاری از بدعت ها در دین دانست و اظهار داشت: خلفای غاصب بعد از رحلت رسول خدا در کلام پیامبر دخل و تصرف کردند و به جعل حدیث پرداختند تا اینگونه حق پنهان باقی بماند.

وی خلافت امیرمومنان علی(ع) را امری الهی و از سوی خداوند متعال بیان کرد و گفت: در روز غدیر خداوند به پیامبر فرمان داد تا جانشینی امام علی(ع) را بر همگان اعلان کنند تا رسالت ایشان کامل شود.

حجت الاسلام حائری زاده با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه صدیقه حلقه وصل بین امامت و نبوت بودند برای همین ایشان را مورد هتک حرمت قرار دادند، ابراز داشت: حضرت زهرا(س) دفاع از امام علی(ع) را به دلیل اینکه ایشان امام و پیشوایشان بود بر خود واجب می دانست برای همین با ایراد خطبه فدک آبروی غاصبان خلافت رفت و با افشاگری حضرت اهداف مشخص شد.

این خطیب مشهور ادامه داد: دنیا طلبی و هوا پرستی مهمترین عاملی بود که سبب شد امام علی(ع) را از خلافت کنار بگذارند، امروز برخی برای رسیدن به صندلی مجلس شورای اسلامی و یا شورای شهر میلیاردها تومان هزینه می کنند این هزینه برای چیست؟ آیا تعلق خاطر به این صندلی ها دارند؟ یا به دنیال شهرت و ثروت هستند؟

وی اضافه کرد: خداوند از کسانی که گاهی در لباس پیامبر می‌آیند و از حجاب اختیاری و حجاب اجباری صحبت می کنند مگر نمی دانند حجاب در دین اسلام بیان شده و در قرآن از آن سخن گفته شده است. مردم همه جوره پای کار انقلاب هستند و اگر امروز تحمل می کنند تنها به خاطر انقلابشان است تا خدشه ای به انقلاب وارد نشود.

حجت الاسلام حائری زاده افزود: امروز مردم به سختی زندگی می کنند و کسانی که حقوق های نجومی می گیرند نمی فهمند مردم ضعیف چگونه زندگی می کنند و آنانی که می گویند درک می کنیم دروغ می گویند چرا که اصلا در این باغ و فضا نیستند.

این خطیب مشهور در ادامه بیان داشت: اینکه عده ای می‌آیند گوسفندان ماده را با قیمت گزاف از روستاییان و دامداران می خرند و آنها را معدوم می کنند تا از این طریق گوشت وارد کنند و مردم در چهل سالگی انقلاب با کارت ملی در صف دریافت گوشت ساعت ها منتظر بمانند باید به این مسؤولان گفت امروز به کجا می روید. امروز کسانی هستند که ماه‌ها گوشت به دهانشان نرسیده است اگر مسؤولان به این وضعیت آگاه هستند وای به حالشان اگر نمی دانند دوباره وای به حالشان./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات