۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۵۹۷۹۰۷
آیت الله طبرسی:

ایستادگی نظام اسلامی در برابر نظام های سلطه گر مبنای قرآنی دارد

ایستادگی نظام اسلامی در برابر نظام های سلطه گر مبنای قرآنی دارد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر فرهنگ قرآنی امروز در برابر قدرت‌های استکباری ایستاده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امشب در جلسه تفسیر قرآن در مدرسه علمیه امام علی (ع) که با حضور طلاب و روحانیان برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه کلام الهی در جامعه اسلامی بر ضرورت تقویت و گسترش فرهنگ قرآنی در تمام سطوح جامعه اسلامی تأکید کرد.
 
وی با بیان این که سبک زندگی قرآنی باید بیش از پیش در جامعه اسلامی مورد توجه قرار گیرد، افزود: متأسفانه امروز سبک زندگی قرآنی در جامعه ما کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران جایگزین شدن فرهنگ غربی به جای سبک زندگی قرآنی در میان خانواده‌های ایرانی را یک آسیب جدی دانست و خاطرنشان کرد: سبک زندگی غربی موجب تزلزل در بنیان خانواده‌ها می‌شود.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که رشد و تعالی معنوی جامعه اسلامی در گرو ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه است، تصریح کرد: دوری از معارف قرآنی موجب آسیب‌های بسیاری به جامعه اسلامی می‌شود.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که متأسفانه امروز جامعه اسلامی از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی بسیاری رنج می‌برد، افزود: تنها راه رفع و کاهش این آسیب‌ها ترویج و گسترش معارف قرآنی در همه سطوح جامعه است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام خمینی (ره) با تکیه معارف قرآنی توانستند در برابر قدرت‌های بزرگ جهانی ایستادگی و یک رژیم دو هزار و پانصد ساله را با همراهی سرنگون کنند، خاطرنشان کرد: پشتوانه الهی و قرآنی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی موجب حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف شده است.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که امروز نیز یکی از مهم‌ترین راه‌های حفظ عزت کشورمان بهره گیری از معارف قرآنی در تمام سطوح است، تصریح کرد: قرآن کریم همواره بر ضرورت ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن تأکید کرده و به همین دلیل حفظ عزت و اقتدار امروز کشورمان در گرو ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که در نگاه قرآن ظلم ستیزی و استکبار ستیزی یک اصل مهم است که مورد تأکید قرار گرفته است، بیان داشت: انقلاب اسلامی نیز با تکیه بر فرهنگ قرآنی امروز در برابر قدرت‌های استکباری ایستاده است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات