۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۹۸۷۳۹
ظهیری:

نقش حوزه‌های علمیه خواهران در تبیین بیانیه راهبردی رهبری غیرقابل انکار است

نقش حوزه‌های علمیه خواهران در تبیین بیانیه راهبردی رهبری غیرقابل انکار است
ظهیری با اشاره به انتشار بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب، گفت: باید در مرحله نخست، نهضت بیانیه خوانی در حوزه‌های علمیه خواهران راه اندازی شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، معصومه ظهیری، معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران، در مراسم تجلیل از برترین معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در سال ۹۷، با اشاره به اینکه کار فرهنگی یعنی آتش به اختیار وارد میدان عمل شدن، اظهار کرد: کار فرهنگی با خستگی همراه نیست.

وی با بیان این که ۴۰ سالگی انقلاب بهانه‌ای برای تازه شدن است، افزود: ۴۰ سالگی انقلاب نقطه بازنگری و به خود آمدن است.

ظهیری با اشاره به انتشار بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: باید در مرحله نخست، نهضت بیانیه خوانی در حوزه‌های علمیه خواهران راه اندازی شود.

وی با تأکید بر این که باید قسمت‌های مختلف این بیانیه راهبردی متناسب با حوزه‌های علمیه شناسایی و مورد بررسی موشکافانه قرار گیرد، گفت: باید برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب از همه فرصت‌ها استفاده کنیم؛ این بیانیه راهبردی چراغ راه آینده انقلاب را به خوبی تشریح می‌کند.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به این که باید مخاطب اصلی این بیانیه راهبردی را خودمان قرار دهیم، اظهار کرد: باید نقش حوزه‌های علمیه خواهران در اجرای هر چه بهتر گام دوم انقلاب مشخص شود که در بین معاونان فرهنگی بسیار تأثیرگذار هستند.

این مقام مسؤول با بیان این که برای پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند راه اندازی گروه‌های جهادی در حوزه‌های علمیه خواهران هستیم، ابراز کرد: باید همه محله‌ها مسجد محور شوند؛ باید بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب در مساجد از سوی طلاب حوزه علمیه برای مردم تبیین و تشریح شود.

وی با تأکید بر این که باید محله به محله کار کنیم، خاطرنشان کرد: برای تبیین بیانیه دوم انقلاب باید از خودمان آغاز کنیم و از ظرفیت سایر دستگاه‌ها نیز نهایت بهره را ببریم./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات