۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۵۹۹۲۴۹
معاون تبلیغی فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

شبکه ای کردن مجموعه های فعال فضای مجازی در دستور کار دفتر تبلیغات + فیلم

شبکه ای کردن مجموعه های فعال فضای مجازی در دستور کار دفتر تبلیغات + فیلم
حجت الاسلام روستاآزاد با بیان این که شبکه ای کردن فعالان فضای مجازی از دغدغه های رهبری است، از در دستور کار قرار گرفتن آن در دفتر تبلیغات خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید روستاآزاد در اختتامیه همایش جنات که در سالن همایش های غدیر برگزار شد با اشاره به دیدار مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب گفت: برخی مبلغان در زمینه این دیدار پرسش های فراوانی دارند که در این زمینه توضیحاتی مرتبط با همایش بیان خواهم کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب پس از ارائه گزارشی از فعالیت های دفتر تبلیغات از سوی حجت الاسلام والمسلمین واعظی، بیان کردند، گزارش شما خوشحال کننده بود و همه آنچه را که گفتید مورد تأیید ما است که این سخن نشان از رضایت ایشان است.

وی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه فضای مجازی در دیدار با مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: ایشان بیان کردند هر مبلغی که چندین روز در محلی به عنوان مبلغ مستقر می شود، باید از خود سؤال کند این حضورش چه اثری در میان مخاطبان داشته است.

حجت الاسلام روستاآزاد ادامه داد: اثری که مبلغ باید به دنبال آن باشد، مصونیت بخشی به جامعه است است و هر مبلغ باید بررسی کند فعالیت تبلیغی او چه مقدار در گسترش تقوا و مصونیت بخشی مخاطبان تأثیر داشته است که به همان میزان تأثیرگذاری موفق بوده است و اگر خدایی نکرده مصونیتی ایجاد نشده است باید در مقدماتی که طی کرده تجدید نظر کند.

وی  خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به حاضران در نشست گفتنند، اشاره کردید در فضای مجازی فعالیت دارید، نهادها و شخصیت های دیگری نیز در این زمینه فعالیت دارند که چه مقدار مجموعه فعالان عرصه دین و انقلاب توانسته اند شبکه شوند؛ امروزه الزامات ایجاد شبکه مجموعه های فعال در فضای مجازی در دستور کار دفتر تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پایان گزارشی از جشنواره جنات بیان کرد و گفت: این جشنواره با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و به تعبیری انقلاب نبوی برگزار شده و پیش از این جشنواره نیز پنج نشست تخصصی و چندین نشست فنی و کارگاهی برگزار شده است./1324/پ202/ب1

تعداد بازدید : 5

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 9

 

مصطفی رستمی
ارسال نظرات