۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۹۹۵۵۱

خردادماه ۹۸، آغاز پذیرش طلاب سطح ۲ حوزه خواهران خوزستان

خردادماه ۹۸، آغاز پذیرش طلاب سطح ۲ حوزه خواهران خوزستان
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان گفت: پذیرش طلبه های خواهر سطح 2 در خردادماه سال آینده خواهد بود.
خانم صرخه، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پذیرش طلبه‌های خواهر سطح ۲ در خرداد سال آینده است، عنوان داشت: آغاز ثبت نام پذیرش طلبه‌های خواهر سطح ۳ و ۴ در خرداد یا تیرماه است، البته تعداد پذیرش شدگان براساس ظرفیت مدارس خواهد بود هر چند که همه ساله نزدیک  به ۶۰۰ طلبه در سطح ۲ جذب می‌کنیم.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان با بیان اینکه ۱۰ طلبه در رشته تفسیر و ۱۰ طلبه دیگر در رشته فقه سطح ۴ پذیرش می‌شوند، افزود: در کل استان ۴ مدرسه علمیه خواهران به پذیرش طلبه در سطح ۳ اقدام می‌کنند که میزان پذیرش بستگی به تقاضا در رشته‌های سطح دارد که به ازای هر رشته امکان پذیرش ۵ طلبه خواهد بود.

این مقام مسؤول در رابطه با برگزاری کارگروه‌های آموزشی برای سال تحصیلی جدید ادامه داد: برگزاری دوره‌ها و کارگروه‌ها منوط به بودجه‌ای است که برای ما تعیین می‌شود هر چند که امسال دوره علمی کاربردی منطق برای اساتید منطق و کارگاه مهارت‌های عمومی تدریس برگزار کردیم.

صرخه با اشاره به شیوه متفاوت پذیرش برای سال تحصیل جدید در مقایسه با سال‌های گذشته اظهار داشت: سال‌های گذشته آغاز نام نویسی از بهمن ماه و امسال از خرداد یا تیرماه خواهد بود البته بودن یا نبودن آزمون ورودی مسأله دیگری است که هنوز جمع بندی کاملی در این باره صورت نگرفت.

وی تصریح کرد: قطعا در صورت برگزاری آزمون ورودی شرایط پذیرش چه بسا تغییر کنند؛ از این رو علاقه‌مندان باید دفترچه آزمون ورودی را مطالعه کنند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات