۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۵۹۹۸۷۰
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر تأکید کرد؛

ضرورت تبیین و تشریح صحیح بیانیه گام دوم انقلاب از سوی حوزویان

ضرورت تبیین و تشریح صحیح بیانیه گام دوم انقلاب از سوی حوزویان
حجت الاسلام خوبانی گفت: مردم همواره در عمل به رهنمود‌های رهبری پیشگام بوده اند، اما متأسفانه مسؤولان با برخورد شعاری، مسیر دیگری را در پیش گرفته اند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر امروز در نشستی که با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب با حضور طلاب در این مدرسه علمیه برگزار شد، این بیانیه مهم را راهکاری بسیار مناسب برای پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب دانست.
 
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با دوراندیشی نسبت به آینده نظام این بیانیه مهم را صادر کردند، افزود: به طور حتم عمل به تمام بند‌های این بیانیه مهم می‌تواند بهترین راهکار برای برون رفت از مشکلات و حرکت در مسیر رشد و تعالی نظام اسلامی باشد.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که انقلاب اسلامی با مدیریت و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در حال طی کردن گام‌های پیشرفت و توسعه است، بیان داشت: در طی سال‌های اخیر علیرغم همه فشار‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب، اما کشور با رهنمود‌های مقام معظم رهبری همواره در مسیر پیشرفت قرار داشته است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان ملت ایران از پیشرفت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف عصبانی هستند و تلاش می‌کنند مانعی برای کشور در همه عرصه‌ها فراهم کنند، افزود: چهار دهه اخیر از عمر انقلاب اسلامی نشان داد اگر همه دشمنان این ملت برای ضربه زدن به نظام بسیج شوند در برابر ایستادگی و مقاومت مردم شکست خواهند خورد.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که ایستایی و سکون در مسیر انقلاب اسلامی وجود ندارد وهر سال که می‌گذرد انقلاب به عرصه‌های جدید تری وارد می‌شود، بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری صادر شد فرصت مغتنم دیگری برای یک جهش عظیم در عرصه‌های مختلف است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که امروز طلاب و روحانیان به عنوان پرچم داران تبلیغ دین رسالت مهمی در تبیین و تبلیغ صحیح بیانیه گام دوم انقلاب دارند، افزود: باید نهاد‌های حوزوی به ویژه کسانی که تربیبون‌های تبلیغی در اختیار دارند به گونه‌ای اثرگذار مبانی و اصول این بیانیه مهم را برای مردم تبیین و تشریح کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم و مسؤولان در عمل به این بیانیه مهم نقش و وظیفه مهمی بر عهده دارند، تصریح کرد: مردم کشورمان همواره ثابت کرده اند در عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری پیشگام بوده اند، اما متأسفانه مسؤولان همواره با برخورد شعاری، مسیر دیگری را در پیش گرفته اند.
 
حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که مسؤولان با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در جهت عمل به رهنمود‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری حرکت کنند، افزود: دعوت و بهره گیری از توان و ظرفیت نخبگان حوزوی و دانشگاه در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم امری ضروری و مهم است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات