۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۵۹۹۶۵۷
صبح امروز؛

پیکر آیت الله زمانی کیاسری در ساری تشییع شد

پیکر آیت الله زمانی کیاسری در ساری تشییع شد
پیکر آیت الله زمانی کیاسری صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در ساری تشییع شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مراسم تشییع پیکر آیت الله شیخ مهدی زمانی کیاسری صبح امروز با حضور گسترده علما، روحانیان، طلاب و اقشار مختلف مردم در ساری برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، مردم عالم دوست و ولایت مدار ساری امروز با حضور گسترده خود در مراسم تشییع پیکر آیت الله زمانی کیاسری باردیگر عشق و علاقه خود را به ساحت مقدس فقه و فقاهت و مرجعیت نشان دادند.
 
این گزارش می افزاید؛ پیکر آیت الله زمانی کیاسری صبح امروز از مسجد امام حسین(ع) به سمت امامزاده یحیی(ع) ساری تشییع و آیت الله صدوقی مازندرانی بر آن زمان خواند.
 
بر اساس این گزارش؛ پس از اقامه نماز و تشییع، پیکر این عالم خدوم و انقلابی برای خاکسپاری به زادگاهش کیاسر انتقال داده شد.
 
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ مهدی زمانی کیاسری از علما و بزرگان حوزه علمیه استان مازندران به شمار می رفت که نقش بسیار مؤثری در دوران مبارزات انقلاب و همراهی با نهضت امام خمینی(ره) در مرکز استان داشت.
 
گفتنی است؛ آیت الله زمانی کیاسری از چندی پیش به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های ساری بستری بود که متأسفانه علیرغم تلاش پزشکان روز گذشته در سن 92 سالگی به ملکوت اعلی پیوست./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات