۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۵۹۹۶۳۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

دفاع از انقلاب امروز مهم ترین وظیفه آحاد جامعه است

دفاع از انقلاب امروز مهم ترین وظیفه آحاد جامعه است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: امروز کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد و در چنین شرایطی همه باید لباس دفاع بر تن کرده و از انقلاب و نظام دفاع کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان غرب استان به شکست توطئه‌های دشمنان در برابر ملت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در طول چهل سال اخیر شکست توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بوده است.
 
وی با بیان این که دشمن با حربه‌های اقتصادی نمی‌تواند مانع ظهور و بروز ملت ایران در عرصه‌های مختلف شود، افزود: این ملت چهل سال است که مسیر خود پیدا کرده اند و آن هم مسیر انقلاب و ارزش‌های معنوی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که دشمن پس از شکست‌های متعدد بار دیگر به فشار‌های اقتصادی روی آورده است، خاطرنشان کرد: هدف دشمن از این فشار‌ها ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران فشار‌های چهل سال دشمنان علیه خود را با ایستادگی و مقاومت تحمل کرده اند، بیان داشت: این تحلیل اوج خیال بافی است که ملت بزرگ ایران به دلیل این فشار‌ها انقلاب را تنها بگذارند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که متأسفانه برخی‌ها در داخل نیز به دشمن در رسیدن به اهدافش کمک می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز همه بخش‌های کشور باید گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند و در جهت تحقق رهنمود‌ها و مطالبات ایشان تلاش کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که امروز مهم‌ترین نیاز کشور برای مقابله با توطئه دشمن وحدت و همبستگی داخلی است، بیان داشت: ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم و مسؤولان خواست و هدف اصلی دشمنان نظام است تا با نفوذ زمینه سلطه خود را بر این ملت بزرگ و با بصیرت فراهم کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز کشور در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد، افزود: در شرایط چنگ اقتصادی همه ما باید لباس دفاع بر تن کنیم و در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان از کشور و ملت دفاع کنیم.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و آن را نشان از آگاهی و دوراندیشی مقام معظم رهبری نسبت به انقلاب عنوان کرد و گفت: این بیانیه مهم مسیر چهل سال آینده انقلاب و نظام اسلامی را برای همگان به ویژه مسؤولان مشخص کرده است و همه ما وظیفه داریم ضمن تبیین این بیانیه مهم برای مردم در جهت تحقق آن گام برداریم./950/د103/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات