۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۰۰۸۳۵
فردا در آمل صورت می گیرد؛

تجلیل از 66 اثر برگزیده سومین جشنواره علامه حلی مازندران

تجلیل از 66 اثر برگزیده سومین جشنواره علامه حلی مازندران
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران گفت: 66 اثر برگزیده سومین جشنواره استانی علامه حلی مازندران فردا تجلیل می شوند.
حجت الاسلام سعدالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره استانی علامه حلی فردا در آمل خبر داد.
 
وی با بیان این که این سومین جشنواره استانی علامه حلی مازندران با مشارکت حوزه علمیه برادران، خواهران و مدیریت شهرستان بابل برگزار شده است، افزود: مراسم اختتامیه این مراسم فردا صبح به میزبانی دانشکده علوم قرآنی آمل برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که جشنواره استانی علامه حلی فرصتی برای بروز و ظهور استعداد‌های پژوهشی طلاب است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این فرصت برای شناسایی طلابی که اهل قلم و پژوهش هستند فراهم شده است.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که سومین جشنواره علامه حلی در ده موضوع طراحی و اجرا شد، تصریح کرد: سطح استقبال از این جشنواره علمی هر ساله در حال رشد است که این نشان دهنده علاقه طلاب به برنامه‌های پژوهشی است.
 
وی از جشنواره علامه حلی به عنوان نمادی از فعالیت‌های پژوهشی طلاب یاد کرد و گفت: جشنواره علامه حلی این فرصت را فراهم کرده تا طلاب جوان استعداد‌های پژوهشی خود را شکوفا کنند.
 
حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که آمار مقالات و آثار ارسالی در سه دوره اخیر نشان می‌دهد سطح استقبال طلاب هر ساله در حال افزایش است، بیان داشت: به طور حتم برگزاری چنین برنامه‌های مستمری در سطح استان‌ها زمینه‌ای را برای رشد علمی و پژوهشی طلاب فراهم خواهد کرد.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود از ارسال هزار و ۱۶۰ اثر پژوهشی در قالب مقاله، کتاب و تحقیق پایانی به دبیرخانه سومین جشنواره استانی علامه حلی خبر داد و خاطرنشان کرد: این آثار ارسالی در دو قالب اجمالی و تفصیلی از سوی اساتید مجرب کمیته علمی و داوران بررسی شده است.
 
وی با بیان این که از این تعداد آثار ارسالی ۶۶ اثر از سوی کمیته علمی به عنوان آثار برگزیده منتخب شدند، تصریح کرد: این آثار ارسالی در چهار سطح از سوی کمیته علمی و داوران مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت که در مراسم فردا از پدیدآورندگان این آثار برگزیده تجلیل خواهد شد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات