۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۶۰۳۵۷۶
استاد مجمع قاریان کرمان:

حفظ انقلاب مهم‌ترین وظیفه مردم در زمان غیبت امام زمان است

حفظ انقلاب مهم‌ترین وظیفه مردم در زمان غیبت امام زمان است
حجت الاسلام ایرانمنش با اشاره به وظایف مردم در زمان غیبت امام زمان، گفت: شبهه افکنی در زمان غیبت امام زمان(عج) از مهم‌ترین کار‌های دشمن است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام مجتبی ایرانمنش استاد مجمع قاریان کرمان جمعه شب در جشن بزرگ مسجد صاحب الزمان کرمان، گفت: شناخت امام زمان(عج) از مهم ترین وظایف مردم در زمان غیبت شناخته می شود.
 
حجت الاسلام ایرانمنش با اشاره به این که ظهور امام زمان (عج) نزدیک است، بیان داشت: سرباز امام زمان کسی بوده که رفتار و کردار خود را امام زمانی کند.
 
وی اظهار کرد: غیبت کبری و غیبت صغری امام زمان یک آزمایش برای مردم بوده که در زمان غیبت، چه طور می‌توانیم یار واقعی امام زمان باشیم.
 
استاد مجمع قاریان کرمان با اشاره به این که در زمان غیبت باید تلاش خود را برای رسیدن به خدا بیشتر کنیم، خاطرنشان کرد: پیروان امام زمان همیشه به دنبال زندگی خدایی بوده و سعی می‌کنند حتی در زمان سخت، زندگی خود را از خدا و اهل بیت دور نکنند.
 
وی تصریح کرد: مردم ایران در زمان غیبت توانستند پیروزی‌های زیادی را کسب کنند و از انقلاب امام زمان به خوبی در مقابل دشمنان محافظت کنند.
 
حجت الاسلام ایرانمنش با توجه به این که حفظ انقلاب مهم‌ترین وظیفه مردم در زمان غیبت امام زمان است، اظهار داشت: شبهه افکنی از طرف دشمن یکی دیگر از کار‌های آنها در زمان غیبت امام زمان بوده و افرادی سالم می‌مانند که افزون بر بصیرت داشتن، شیعه واقعی حضرت باشند.
 
وی بیان کرد: یک شیعه واقعی همیشه امام زمان را در مقابل خود حاضر می‌بیند و به محض گناه کردن به خود می‌گوید که امام زمان ما انسان‌ها را می‌بیند و حاضر است.
 
امام جماعت مسجد صاحب الزمان با بیان این که تبیعت از رهبری در زمان غیبت مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان است، تصریح کرد: دشمنانی همچون آمریکا به دنبال از بین بردن وحدت در کشور هستند و مردم باید با تبعیت از رهبری، به تمام دشمنان بیان کنند که ما رهبر خود را دوست داشته و از او دفاع می‌کنیم.
 
حجت الاسلام ایرانمنش در پایان با توجه به این که شبهه افکنی در مورد امام زمان در زمان غیبت، از مهم‌ترین کار‌های دشمن در کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم باید شناخت خود را نسبت به اسلام و امام زمان بیشتر کنند تا فریب دشمنان را نخورند./۹۷۰۷/پ310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات