۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۰۵۲۹۸
آیت الله طبرسی:

نتیجه مذاکره با آمریکا ذلت و خواری است

نتیجه مذاکره با آمریکا ذلت و خواری است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: فشار‌های اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران به جایی نخواهد رسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، گفت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و باید در این ماه برنامه‌های قرآنی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
 
وی با بیان این که مبارک رمضان یک فرصت مغتنم برای دل سپردن به معارف الهی است، افزود: معنویت حاصل از ماه مبارک رمضان فرصتی برای اصلاح و پالایش درون است.
 
آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست‌های جنون آمیز مقامات آمریکایی در برابر ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها به طور حتم در این مبارزه ظالمانه علیه ملت بزرگ ایران شکست خواهند خورد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها اطمینان کامل داشته باشند در برابر اراده ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی شکست خواهند خورد، تصریح کرد: این ملت هیچ گاه تسلیم زیاده خواهی‌های مقامات آمریکایی نخواهند شد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که این ملت ایران چهل سال است که تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان را تحمل کرده و خواهد کرد، بیان داشت: این ملت بزرگ پاسخ زیاده خواهی‌ها و توطئه‌های مقامات جنایت کار آمریکا را خواهند داد.
 
آیت الله طبرسی با تأکید براین که فشار‌های اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران به جایی نخواهد رسید، افزود: به طور حتم مسؤولان کشورمان با تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری از بحران سازی آمریکایی‌ها با پیروزی و موفقیت خارج خواهند شد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها با فشار حداکثری اقتصادی به ملت ایران تلاش می‌کنند تا ما را به پای میز مذاکره بکشانند، خاطرنشان کرد: مذاکره در چنین شرایطی نتیجه‌ای جز شکست و ذلت برای ملت ما نخواهد داشت.
 
امام جمعه ساری با بیان این که آمریکایی‌ها در جریان مذاکرات برجام ثابت کردند که فریبکار هستند و نمی‌توان به آن‌ها اطمینان کرد، بیان داشت: مذاکره مجدد با چنین کشور غیر متعهد و فریبکاری به هیچ عنوان فایده‌ای برای کشورمان نخواهد داشت.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سند 2030 اشاره کرد و با بیان این که این سند با هدف و خواست آمریکا و انگلیس تنظیم شده است، گفت: این سند با آموزه های دینی و انقلابی کشورمان به شدت در تضاد است.
 
امام جمعه ساری، پذیرش سند 2030 را قبول بی هویتی و همچنین گذشتن از همه ارزش های دینی و معنوی است، افزود: به هیچ عنوان نباید بگذاریم این سند در نظام آموزشی ما نفوذ پیدا کند./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات