۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۰۵۴۵۸
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

تسلیم ناپذیری و ظلم ستیزی دو ویژگی مهم ملت ایران است

تسلیم ناپذیری و ظلم ستیزی دو ویژگی مهم ملت ایران است
حجت الاسلام والمسلمین جلالی، تسلیم ناپذیری و ظلم ستیزی را دو ویژگی و شاخصه مهم ملت بزرگ ایران اسلامی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با محکوم کردن سیاست‌های دولتمردان آمریکایی در برابر ایران اسلامی، گفت: تلاش مقامات آمریکایی برای شکست اراده پولادین ملت ایران بی فایده است.
 
وی با بیان این که ملت ایران چهل سال است که تحریم‌ها و تهدید‌های آمریکایی‌ها را تحمل کرده اند، افزود: آمریکایی‌ها نمی‌توانند با فشار اقتصادی و تهدید سایر کشور مانع دست یابی کشورمان به حقوق مسلم خود شوند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که در یک دوره‌ای آمریکایی‌ها با فشار‌های گسترده و فلج کننده اقتصادی تلاش کردند مانع دستیابی کشورمان به فناوری صلح آمیز هسته‌ای شوند، ادامه داد: اما تحریم‌های گسترده آمریکا و هم پیمانان اروپایی آن‌ها نتوانست مانع از دستیابی کشورمان به فناوری هسته‌ای
 شود.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تجربه نشان داده فشار بر علیه ملت ایران نتیجه عکس دارد، تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به بهانه‌های واهی ملت ایران تحت شدید‌ترین تحریم‌های غربی‌ها قرار داشته اند، اما هیچ یک از این تحریم‌ها مانعی بر سر پیشرفت و توسعه کشور نبوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رشد و شکوفایی ایران اسلامی در سایه ایستادگی و مقاومت ملت ایران حاصل شده است، بیان داشت: امروز نیز با وحدت و همبستگی می‌توانیم آثار تحریم‌ها را بر کشورمان به حداقل برسانیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که نمی‌توانند در برابر عظمت و اقتدار ملت ایران به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند، افزود: این هجمه‌های تبلیغاتی و جنگ روانی علیه ایران اسلامی برای خوش خدمتی به صهیونیست‌ها و برخی سران مرتجع عربی منطقه است.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برای آمریکا ننگی بالاتر از این نیست که پس از سال‌ها تلاش و سرمایه گذاری در منطقه در برابر جبهه مقاومت شکست سنگینی را متحمل شده اند، گفت: فشار‌هایی که امروز آمریکایی‌ها به ما وارد می‌کنند تلاش آن‌ها برای انتقام جویی از شکست در منطقه است.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران شرایط سخت‌تر از آنچه که امروز با آن مواجه هستیم را نیز با سلامت و پیروزی پشت سر گذاشته اند، بیان داشت: با مدیریت صحیح و وحدت ملی می‌توانیم کشور را در مسیر صحیح هدایت کنیم تا کمترین آسیب به آن وارد شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی، تسلیم ناپذیری و ظلم ستیزی دو ویژگی و شاخصه مهم ملت بزرگ ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: این ملت در طول تاریخ هیچ گاه اهل سازش و تسلیم در برابر زورگویی و زیاده خواهی نبوده و نخواهد بود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات