۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۰۵۴۵۹
حجت الاسلام جباری تأکید کرد؛

ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مراکز حوزوی و دانشگاهی

ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مراکز حوزوی و دانشگاهی
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق بهشهر بر ضرورت تبیین علمی بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مراکز حوزوی و دانشگاهی تأکید کرد.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، بر ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان تأکید کرد.
 
وی با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب یک دستورالعمل دائمی برای رشد و تعالی کشور در ابعاد مختلف است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه مهم راهکار‌های توسعه کشور را به خوبی مشخص و معین کرده اند.
 
حجت الاسلام جباری به تأکید مقام معظم رهبری بر توجه به این بیانیه اشاره کرد و بیان این که مسؤولان توان اجرایی خود را برای تحقق عملی این بیانیه بکار گیرند، خاطرنشان کرد: این بیانیه مهم که حاصل یک کار کارشناسی عمیق است باید جزء اولویت برنامه دولت‌ها در سال‌های آتی قرار گیرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این بیانیه تنها مربوط به این دولت نیست بلکه همه دولت‌های آتی نیز باید به عنوان یک سند بالادستی به آن توجه کنند، تصریح کرد: با توجه به موفقیت‌هایی که انقلاب در گام نخست به دست آورده ضرورت دارد در گام دوم نیز پیشرفت‌ها و جهش‌های انقلاب چند برابر شود.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر با اشاره به این که پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور بدون برنامه ریزی امکان پذیر نخواهد بود، خاطرنشان کرد: سران سه قوه باید بستر‌های عملی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را در بخش‌های مختلف کشور فراهم کنند.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که گام دوم انقلاب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ادامه داد: برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در مسیر پیش روی، عمل به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیشرفت‌های انقلاب در چهار دهه نخست کاملاً محسوس بوده است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی سال‌ها است که می‌کوشند با برجسته کردن نقاط ضعف برخی مسؤولان، انقلاب را به ناکارآمدی محکوم کنند.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر با بیان این که علیرغم فشار‌ها و تحریم‌های گسترده بین المللی، ایران اسلامی امروز به عنوان قدرت بلامنازع در منطقه مورد توجه است، تصریح کرد: رسیدن به چنین جایگاه مهمی با توجه به گستردگی فشار‌ها و تحریم‌های دشمن نشان از کارآمدی انقلاب و نظام اسلامی است.
 
حجت الاسلام جباری با اشاره به این که مراکز حوزوی و دانشگاهی نقش بسیار مهمی در تبیین همه بخش‌های بیانیه گام دوم انقلاب دارند، خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باید راهکار‌های عملی مناسب را با انجام برنامه‌ها و نشست‌های علمی و پژوهشی به مسؤولان و مدیران کشور معرفی کنند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات