۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۰۵۴۹۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

تبیین صحیح بیانیه گام دوم انقلاب عاملی برای غلبه بر اهداف دشمنان است

تبیین صحیح بیانیه گام دوم انقلاب عاملی برای غلبه بر اهداف دشمنان است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تبیین صحیح بیانیه گام دوم انقلاب عاملی برای غلبه بر اهداف شوم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در همایش طلایه داران تبلیغ و گردهمایی بزرگ روحانیون مستقر و طرح هجرت مبلغین اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم و مشهد و مبلغین بومی استان اظهار داشت: یکی از پیام‌های بیانیه گام دوم انقلاب رهبری ایجاد خودباوری در مردم است.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ایجاد فضای مسموم فرهنگی شبانه روزی تلاش می‌کنند، گفت: محور فعالیت‌های روحانیون و مُبلغان در استان باید تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: تمام کسانی که دارای تریبون، قلم و بیان خوبی هستند باید بیانیه گام دوم انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب ریشه در روایات اهل بیت(ع) و قرآن دارد، تصریح کرد: تبیین صحیح بیانیه گام دوم انقلاب عاملی برای غلبه بر اهداف شوم دشمنان است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 500 مُبلغ بومی و غیربومی در ماه رمضان به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند، ادامه داد: برای ایام ماه رمضان بیش از یک هزار و 500 جلسه قرآنی ثبت و شناسنامه گرفتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ماه رمضان، ماه نزول قرآن و ماه آرامش روح و روان است و در این ماه شیاطین در غل و زنجیر قرار دارند.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: ایام ماه رمضان فرصت خوبی برای خودیابی، خودشناسی و خداشناسی است و در این ماه گناهان ذوب می‌شود.

وی افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی است؛ رهبر معظم انقلاب نیز اخیراً به روی موضوع تمدن اسلامی تاکید داشتند و اگر این تمدن اسلامی عملیاتی شود بسیاری از مشکلات قابل حل است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات