۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۰۵۶۰۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

تضعیف روحیه انقلابی مردم با هدف نفوذ، سلطه و چپاول کشور

تضعیف روحیه انقلابی مردم با هدف نفوذ، سلطه و چپاول کشور
نماینده مجلس خبرگان رهبری، تلاش دشمن در تضعیف روحیه انقلابی ملت بزرگ ایران را نفوذ، سلطه و چپاول کشور دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر ضرورت استفاده معنوی از برکات و فضیلت‌های این ماه تأکید کرد.
 
وی با بیان این که ماه مبارک رمضان ماهی است که سفره الهی برای تغذیه معنوی همه بندگان خداوند متعال گسترانیده شده است، افزود: بهره گیری صحیح از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان انسان را به سعادت و رستگاری حقیقی خواهد رساند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که اهمیت ماه مبارک رمضان از این جهت است که کلام الهی در این ماه با فضیلت بر پیامبر گرامی اسلام نازل شده است، تصریح کرد: این مسأله نشان می‌دهد که خداوند متعال نگاه ویژه‌ای به این ماه و اعمال واجب در آن دارد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انس با قرآن در ماه مبارک رمضان بسیار مورد تأکید قرار گرفته است، بیان داشت: باید تلاش کنیم شب‌ها و روز‌های ما در ماه مبارک رمضان با مفاهیم ناب قرآنی همراه باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که خواندن قرآن باید با فهم عمیق از مفاهیم آن همراه باشد، تصریح کرد: نگاه سطحی به کلام الهی نمی‌تواند موجب انس ما با قرآن شود، چون مأنوس شدن با آیات الهی نیازمند درک عمیق از مفاهیم آن است.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که انقلاب اسلامی زمینه رشد و گسترش معارف قرآنی را در جامعه فراهم کرده است، افزود: گسترش نگاه و رویکرد قرآنی جامعه را از هر آسیبی محفوظ نگه خواهد داشت و بر اقتدار و عزت یک ملت خواهد افزود.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری، یکی از مهم‌ترین دلایل عزت و اقتدار نظام اسلامی در چهار دهه اخیر را فرهنگ و تفکر قرآنی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با تکیه بر فرهنگ قرآنی در برابر ظلم، استکبار و استبداد ایستاده و با آن‌ها مبارزه و مقابله می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود به تلاش دشمن برای تضعیف روحیه انقلابی در جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان این که عزت و اقتدار ملت ایران با روحیه انقلابی آن‌ها گره خورده است، گفت: دشمن برای نفوذ و توطئه در کشورمان می‌کوشد تا روحیه انقلابی مردم به ویژه نسل جوان را تضعیف کند.
 
وی با بیان این که ملتی که روحیه انقلابی دارد، استکبار ستیز، ظلم ستیز و مخالف فساد و بی عدالتی است، بیان داشت: دشمن برای سلطه، نفوذ و چپاول ملت‌ها به دنبال از بین بردن روحیه انقلابی مردم و جوانان آن کشور است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات