۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۰۵۸۶۷
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت تبلیغی پررنگ طلاب و مبلغان در ماه مبارک رمضان

فعالیت تبلیغی پررنگ طلاب و مبلغان در ماه مبارک رمضان
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان به اعزام مبلغان حوزه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در این ماه طلاب و مبلغان ما در قالب طرح های تبلیغی در مناطق حضوری چشمگیر دارند.

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به فعالیت تبلیغی طلاب و مبلغان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: طلاب و مبلغان حوزه نیز در کنار سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت تبلیغی دارند.

وی با اشاره به برگزاری طرح های تبلیغی در ماه مبارک رمضان افزود: طلاب و مبلغان ما در قالب طرح هجرت، طرح امین، طرح نسیم رحمت، طرح بینات، طرح ثقلین و طرح تبلیغی حب المتقین فعالیت تبلیغی دارند.

حجت الاسلام ولی پور با بیان اینکه طرح تبلیغی امین که با همکاری آموزش و پرورش در مدارس برگزار می شود، عنوان داشت: این طرح تا پایان تعطیلی مدارس ادامه دارد و 53 مبلغ در اجرای این طرح تبلیغی فعالیت دارند.

وی در ادامه اظهار داشت: در قالب اجرای طرح هجرت نیز 84 مبلغ حوزه در مناطق تبلیغی روستایی در حال فعالیت هستند و تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت تبلیغی مبلغان پر رنگ تر است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان به اعزام مبلغ در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: در جریان وقوع سیل اخیر بیش از 500 طلبه و روحانی استان به مناطق سیل زده اعزام شد و در ایام ماه مبارک رمضان نیز اعزام کوتاه مدت طلاب و مبلغان حوزه صورت می گیرد.

وی هدف از اعزام مبلغان را تقویت بعد معنویت و نهادینه سازی فرهنگ قرآنی در جامعه به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد و گفت: پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر محورهای تبلیغی مبلغان اعزامی است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات