۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۰۶۲۶۸
حجت الاسلام صادقی:

حواشی اخیر در برخی مدارس زنگ خطری برای مسؤولان تعلیم و تربیت بود

حواشی اخیر در برخی مدارس زنگ خطری برای مسؤولان تعلیم و تربیت بود
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران بر ضرورت نظارت و هوشیاری بیشتر مسؤولان دستگاه تعلیم و تربیت در جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن در این مراکز تأکید کرد.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با ابراز نگرانی از پخش آهنگ های مبتذل و غربی در برخی مدارس کشور بر ضرورت نظارت و هوشیاری بیشتر مسؤولان دستگاه تعلیم و تربیت در جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن در این مراکز تأکید کرد.
 
وی با بیان این که متأسفانه عدم نظارت دقیق مسؤولان موجب بروز چنین حوادث ناگواری در سطح مدارس می شود، افزود: این رویداد نگران کننده اخیر در سطح برخی مدارس کشور نشان از تلاش و جدیت دشمن برای نفوذ فرهنگی در مراکز آموزشی کشور است.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که مدارس خط مقدم تعلیم و تربیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن شبانه روزی می کوشد تا نسل آینده کشورمان را از همان دوران کودکی دین گریز و بی هویت تربیت شوند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حادثه اخیر در سطح برخی مدارس کشور زنگ خطری برای مسؤولان و متولیان تعلیم و تربیت کشور بوده است، تصریح کرد: این رخداد غم انگیز مسؤولیت همه دلسوزان تعلیم و تربیت در رشد و تعالی دینی و معنوی فرزندان آینده این کشور را سنگین تر کرده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با بهره گیری از ابزار هنر و موسیقی به دنبال ابتذال فرهنگی در کشورمان است، خاطرنشان کرد: موضع منفعلانه متولیان و مسؤولان برای مقابله با تلاش های خطرناک دشمن، بسترساز نفوذ بیشتر آنها در مراکز حساس آموزشی و فرهنگی ما خواهد بود.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که رویداد اخیر در برخی مدارس کشور فرصت دوباره ای برای وحدت مراکز دینی، آموزشی و فرهنگی کشور به منظور تقویت برنامه های تربیتی و معرفتی در سطح مدارس است، تصریح کرد: حوزه های علمیه برای تعامل هر چه بیشتر با دستگاه تعلیم و تربیت آمادگی کامل دارند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حوزه همواره آماده ارائه خدمات فرهنگی، دینی و معرفتی به دستگاه تعلیم و تربیت بوده است، ادامه داد: دشمن برای دین زدایی در کشور از همه امکانات و ظرفیت ها استفاده می کند و کسانی که با سستی و بی برنامگی موجب تحقق اهداف و برنامه های دشمن شوند باید پاسخگوی خسارت های وارده باشند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که اثرگذاری فعالیت های تربیتی، اخلاقی و معرفتی در مدارس باید بیشتر شود، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم یک آهنگ مبتذل و بی محتوا این گونه ذهن و فکر دانش آموزان ما را تسخیر خود کند.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که اتفاق اخیر نشان داد برنامه های ما در عرصه تربیتی و معرفتی با نقصان های روبرو است، تصریح کرد: این فرصت خوبی است تا در جهت تکمیل و اصلاح نواقص موجود در برنامه های تربیتی مدارس گام برداریم./950//310/خ
افشین ایمانی
ارسال نظرات