۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰
کد خبر: ۶۰۶۳۶۹
آیت الله طباطبایی نژاد:

مردم از مشاغلی که سبب رفاه و راحتی آنان شود، استقبال می کنند

مردم از مشاغلی که سبب رفاه و راحتی آنان شود، استقبال می کنند
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بااشاره به استقبال مردم از مشاغلی که موجب راحتی آنها است گفت:سامانه هوشمند حمل و نقل اینترنتی زمینه رفاه و آسایش مردم را فراهم ساخته است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار نمایندگان سامانه هوشمند حمل و نقل اینترنتی اسنپ با اشاره به ویژگی های مردم اصفهان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود اظهار داشتند که مردم اصفهان از خودشان کم می گذارند اما در کارهای جمعی و کمک به دیگران حضور چشمگیری دارند؛ همه ما مشاهده کردیم که این مردم در مناطق سیل زده و زلزله زده در سراسر کشور حضور داشتند و از نظر مالی نیز کمک کردند.

وی با بیان اینکه بیش  از یک هزار روحانی یعنی حدود یک دهم طلاب و روحانیون استان اصفهان در مناطق زلزله زده حضور یافتند، افزود: در هیچ استانی وجود 700 خیریه مردمی سابقه ندارد، مردم استان اصفهان با روحیه دینی و انسان دوستی خود در همه سختی ها در کنار مردم سایر استان ها هستند و برای امور خیر پیش قدم می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به برخی از محرومیت های استان اصفهان گفت: برخی از نقاط استان اصفهان از نظر جغرافیایی محروم است چراکه 35 هزار کیلومتر مربع از آن ناحیه کویری است و مردم سایر استان ها، اصفهان را تنها به سی و سه پل و زاینده رود و به عنوان یک استان برخوردار می شناسند.

وی با بیان اینکه مردم از مشاغلی که سبب رفاه و راحتی آنان شود، استقبال می کنند، عنوان کرد: سامانه ی هوشمند حمل و نقل اینترنتی کاری است که در کل کشور اجرایی شده است و جهان به سمت استفاده از ابزارهای الکترونیکی و خریدهای اینترنتی پیش می رود، بدون شک پاساژها و مغازه ها در آینده، کارایی امروز خود را نخواهند داشت.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه این سامانه سبب راحتی و رفاه مردم است و بدون شک برخی شغل ها را تحت تأثیر قرار می دهد، یادآور شد: شئونات اسلامی و سایر مسائل قانونی توسط رانندگان همچون گذشته رعایت شود و باید نوعی گزینش در انتخاب رانندگان در نظر گرفته شود، همچنین رانندگان این شرکت، به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران پایبندی داشته باشند./د102/ق

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات