۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۰۶۴۷۵
حجت الاسلام پنام مطرح کرد؛

ارسال 580 اثر پژوهشی به دبیرخانه علامه حلی

ارسال 580 اثر پژوهشی به دبیرخانه علامه حلی
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان گفت: در راستای برگزاری سومین جشنواره استانی علامه حلی گفت: 580 اثر پژوهشی به دبیرخانه ارسال شده است.

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری سومین مرحله استانی جشنواره علامه حلی در لرستان بیان داشت: برگزاری استانی این جشنواره برکاتی در حوزه به همراه داشته است.

وی افزود: هر سال تعداد طلاب شرکت کننده در جشنواره پژوهشی علامه حلی بیشتر می شود و آثار پژوهشی طلاب نیز از نظر کمیتن و کیفیت تقویت می شود.

حجت الاسلام پنام از پایان مهلت ارسال آثار پژوهشی طللاب به دبیرخانه جشنواره علامه حلی لرستان خبر داد و گفت: مجموع آثار ارسالی 580 اثر پژوهشی است.

وی در ادامه با بیان اینکه آثار پژوهشی در قالب کتاب، مقاله، پایان نامه و تحقیق پایانی ارسال شده است، عنوان داشت: مقالات ارسالی با موضوعات تفسیر، فقه و اصول، تاریخ اسلام، ادبیات عرب، اخلاق اسلامی، ادیان و مذاهب است.

حجت الاسلام پنام تصریح کرد: طلاب حوزه علمیه خواهران و برادران استان لرستان سطح یک، دو و سه از پایه اول تا درس خارج آثار پژوهشی خود را ارسال کرده اند و این آثار توسط 12 ارزیاب حوزه علمیه در سه مرحله ارزیابی و بررسی می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه برادران لرستان بیان داشت: در برگزاری مراسم اختتامیه سومین مرحله استانی جشنواره پژوهشی علامه حلی از آثار برتر تجلیل خواهد شد و این آثار به مرحله کشوری راه می یابند./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات