۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۳
کد خبر: ۶۰۷۴۵۶
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری:

حفظ نظام در گرو گسترش گفتمان‌های انقلابی در جامعه است

حفظ نظام در گرو گسترش گفتمان‌های انقلابی در جامعه است
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری گفت: حفظ و تقویت نظام اسلامی در گرو گسترش گفتمان‌های انقلابی در جامعه است.
حجت الاسلام زین العابدین زارع، مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری به تعامل و ارتباط دو سویه مردم و روحانیت اشاره کرد و گفت: بقا و ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی در گرو پیوند عمیق میان مردم و روحانیت است.
 
وی با بیان این که در طول تاریخ دست‌های شیطانی بسیاری تلاش کردند تا رابطه میان مردم و روحانیت را تضعیف کنند، افزود: در چهار دهه اخیر نیز همه تلاش‌ها برای جدا کردن مردم از روحانیت با شکست مواجه شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیوند میان مردم و روحانیت به گونه‌ای عمیق است که هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را سست و متزلزل کند، خاطرنشان کرد: روحانیت همواره در کنار مردم و در جهت تحقق مطالبات و خواسته‌های به مردم گام برداشته است.
 
حجت الاسلام زارع با بیان این که روحانیت هیچ گاه خود را جدای از مردم نمی‌داند، افزود: مهم‌ترین دغدغه روحانیت در طول تاریخ حفظ و حراست از دین مردم بوده است.
 
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری با اشاره به این که نفوذ کلام و تفکر روحانیت در میان مردم همواره مورد عصبانیت دشمنان دین بوده است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که پیوند میان مردم و روحانیت برقرار است دشمن به هیچ یک از اهداف خود علیه دین و انقلاب دست پیدا نخواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تأثیر گذاری روحانیت در عرصه‌های مختلف انقلاب بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: پایگاه و نفوذ اجتماعی روحانیت در میان مردم موجب حرکت عظیم انقلاب و استقرار نظام دینی در ایران شده است.
 
حجت الاسلام زارع، مطالبه گری را یکی از ویژگی‌های روحانیت در طول تاریخ عنوان کرد و افزود: این قشر اثرگذار جامعه اسلامی همواره در دفاع از دین و ارزش‌های معنوی مطالبه گر عمل کرده است.
 
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت ساری با بیان این که امروز حفظ انقلاب از اوجب واجبات است، تأکید کرد: روحانیت باید با تقویت مبانی و گفتمان‌های اصیل انقلاب در جامعه و سوق دادن مردم به ویژه نسل جوان به بهره گیری از این مبانی ارزشی، انقلاب را از خطرات و هجمه‌های دشمن مصون بدارند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز تقویت گفتمان‌های انقلابی در جامعه یکی از وظایف مهم روحانیت است، تصریح کرد: حفظ و تقویت نظام اسلامی در گرو گسترش گفتمان‌های انقلابی در جامعه است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات