۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۶۰۸۰۵۶
حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری:

هیأت‌های مذهبی باید کارگاه تولیدی شوند

هیأت‌های مذهبی باید کارگاه تولیدی شوند
کارشناس مذهبی گفت: هیأت‌های مذهبی هم باید هیأت و هم باید کارگاه تولیدی باشند و اگر تولید و اشتغال زیاد شود دزدی‌ها و فساد نیز کم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، کارشناس مذهبی دوشنبه شب در آستان مقدس امامزادگان سید محمد و سید ابراهیم(ع) فردوس اظهار داشت: اساس اتفاقات در این شب‌ها طهارت است و تا طهارت پیدا نکنیم معرفت و عبادت نیز به ما نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه قلب و روح انسان باید طاهر و پاک باشد تا نماز و قرآن خواندن را بفهمیم، گفت: پیامبراکرم(ص) می‌فرمایند شقی و بدبخت کسی است که ماه رمضان و شب قدر بگذرد و خدا از او نگذرد.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه باید تصمیم بگیریم تا از گناه بگذریم و از مردم گذشت کنیم، افزود: گناه زندگی‌های ما را تاریک و نابود می‌کند؛ امروز گناه در جامعه زیاد، ارزان و توجیه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری تصریح کرد: گناه حتی عاشقان علی(ع) را به قاتلان علی(ع) تبدیل کرده است و ابن ملجم که اهل یمن و عاشق امام علی(ع) بود با گناه قاتل علی(ع) شد.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان باید از بازی شهوت‌رانی دست بردارند چرا که گناه شاید انسان را تبدیل به قاتل کند، ادامه داد: امروز دشمنان امام علی(ع) در عالم می‌خواهند جوانان دختر و پسر آلوده به شهوت کنند تا به ظاهر سینه‌زن علی(ع) باشند اما در باطن در مسیر دشمنی علی(ع) حرکت کنند.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه شهوت‌رانی غیرت را از انسان می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در هر جا که مظلومی است باید مدافع آن‌ها باشیم؛ امروز دشمن با بازی شهوت‌رانی جوانان را از پا درمی‌آورد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری اظهار کرد: عزاداری که در آن مبارزه با ظلم نباشد فایده‌ای ندارد و امروز بزرگترین گناه شهوت‌رانی و بی تفاوتی است.

وی افزود: اگر می‌خواهیم به طهارت برسیم باید از گناه بگذریم و اگر ازدواج و اشتغال زیاد باشد گناه نیز در جامعه کم می‌شود بنابراین باید از صندوق‌های قرض الحسنه و مراکز تولید و اشتغال حمایت شود.

کارشناس مذهبی گفت: هیأت‌های مذهبی هم باید هیأت و هم باید کارگاه تولیدی باشند و تولید و اشتغال زیاد شود دزدی‌ها و فساد نیز کم خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری بیان کرد: بعضی‌ها زندگی خود را اسیر حرف مردم کردند؛ حرف مردم نباید برای ما باشد بلکه نظر خدا برای ما است./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات