۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۰۸۴۴۷

پیام تسلیت آیت الله مجتهد شبستری در پی شهادت امام جمعه کازرون

پیام تسلیت آیت الله مجتهد شبستری در پی شهادت امام جمعه کازرون
نماینده مجلس خبرگان رهبری، در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین خرسند، امام جمعه کازرون پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین خرسن، امام جمعه کازرون پیام تسلیتی را صادر کرد.
 
متن پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
شهادت مظلومانه عالم ربانی و جانباز دفاع مقدس، امام جمعه محترم کازرون، حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای خرسندی رضوان الله، در سحرگاهان شب قدر و سوم شهادت مولای متقیان را به محضر حضرت بقیه الله ارواحنا فداه و خدمت مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه و به ویژه مردم شریف کازرون و بازماندگان آن مرحوم شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
 
امید است مسؤولان محترم قضایی هرچه زودتر قاتل را به اشد وجه مجازات نمایند؛ این قبیل افراد جانی و شرور که بقایای جلادان رژیم پهلوی و ایادی استکبار و ستمگران تاریخ می‌باشند، خیال می‌کنند با شهادت یک یا چند نفر سرباز ولیعصر (عج) می‌توانند روحانیت را از مسیری که انتخاب کرده که همانا نصرت اسلام و نشر معارف مذهبی و ارزش‌های انقلابی و خدمت به مردم است منصرف نمایند.

درحالیکه این اعمال جنایتکارانه مردم انقلابی و انسان‌های وارسته را راسختر و رسوایی این کوردلان و دشمنان اسلام و بشریت را بیشتر اشکار می‌سازد.

<وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ>
محسن مجتهد شبستری

/۹۶۹/د102/ب1
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات