۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۰۸۴۷۶
به سوی قدس | آیت الله اعرافی:

امت اسلام اجازه محو فلسطین با طرح های شیطانی را نمی دهد

امت اسلام اجازه محو فلسطین با طرح های شیطانی را نمی دهد
مدیر حوزه های علمیه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را به معنای نفی معامله قرن دانست و تأکید کرد که امت اسلام احازه تحقق این طرح شیطانی را نمی دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران مهم ترین پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز را نفی معامله قرن دانست.

وی افزود: ترامپ و صهیونیست ها طرح جدید داده اند تا مسأله فلسطین را محو کنند اما امروز ملت ایران و ملت های جهان اسلام به میدان آمدند تا این طرح شیطانی و استکباری را محکوم کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: حضور مردم در صحنه نشان می دهد که از تحریم ها و تهدیدها هراسی ندارند و با اراده خود موانع را پشت سر خواهند گذاشت.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
حضور مردم در راهپیمایی امسال روز قدس نشانه لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب و بطلان معامله قرن و دفاع از ملت مظلوم فلسطین بود.
1
0
غمره بداوی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
ما پشتیبانى خود را از آرمان‌هاى ملت فلسطین كه آزاد كردن قدس یكى از آن‌هاست، اعلام داشته و به تجربه‌ انقلاب پیروز خویش امیدواریم كه جهت مبارزه ملت فلسطین، كاملا اسلامى شود.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
من در طی سالیان دراز، خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم، که اکنون این روزها به حملات وحشیانه خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده است، و بویژه در جنوب لبنان به قصد نابودی مبارزان فلسطینی، پیاپی خانه و کاشانه ایشان را بمباران می کند. من از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می‌تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان "روز قدس " انتخاب ، و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته. (صحیفه امام جلد نـهـم- صفحه: 26 7)
0
0