۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۰۸۹۹۸

حجت الاسلام فضل الله بر حفظ تمامیت ارضی لبنان تاکید کرد

حجت الاسلام فضل الله بر حفظ تمامیت ارضی لبنان تاکید کرد
خطیب عید سعید فطر بیروت بر حفظ تمامیت ارضی لبنان و حمایت از مقاومت تاکید کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت امروز در خطبه نماز عید سعید فطر بر ضرورت همراهی و ایستادن در کنار طبقه فقیر جامعه تاکید کرد و گفت: مسؤولان و شخصیت های سیاسی باید به وعده های خود عمل کنند و درد و رنج مردم را کاهش دهند.

وی خواستار حفظ تمامیت ارضی لبنان شد و خاطرنشان کرد: عید سعید فطر باید موجب افزایش تمسک ما به اراضی جنوبی لبنان و حمایت از مقاومت و ارتش شود.

خطیب نماز عید سعید فطر تصریح کرد: دولت باید به سخنانی خود پیرامون ترسیم حدود مرزهای آبی و دریایی و عدم کوتاهی در برابر دشمنان در زمینه های سیاسی و ارضی پایبند باشد.

وی حمله تروریستی به مسؤولان امنیتی در منطقه طرابلس را محکوم کرد و مسؤولان مربوطه باید به این موضوع هر چه سریعتر رسیدگی کنند.

گفتنی است که روز دوشنبه یک دستگاه خودروی نیروهای امنیتی لبنان در نزدیکی مراکز دولتی این کشور در طرابلس هدف حمله با یک بمب دست‌ساز قرار گرفت و پس از آن تیراندازی شدیدی انجام شد.

یگان‌هایی از ارتش و نیروهای امنیتی لبنان بلافاصله در محل حاضر شده و اطراف ساختمانی که عامل حمله در آنجا پناه گرفته بود را محاصره کرده و در ادامه به داخل ساختمان یورش بردند اما پیش از آنکه نیروهای ارتش بتوانند او را بازداشت کنند، خود را منفجر کرد.

در این حمله تروریستی، چهار تن از نیروهای ارتش و نیروهای امنیتی لبنان کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

ارسال نظرات