۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۶۰۹۴۴۹

یادواره ۵۷۴ شهید انتظامی استان کرمان با حضور سردار اشتری برگزار می‌شود

یادواره ۵۷۴ شهید انتظامی استان کرمان با حضور سردار اشتری برگزار می‌شود
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان از برگزاری یادواره ۵۷۴ شهید انتظامی استان کرمان با حضور سردار اشتری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، کوروش احمدیوسفی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای انتظامی استان کرمان اظهار داشت: این یادواره صبح روز چهارشنبه 22 خرداد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموند «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» افزود: نیروی انتظامی از نیروهایی است که شهادت در آن جاری است و در چند روز گذشته یکی از پرسنل نیروی انتظامی استان در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی آگاهانه جان خود را برای امنیت مردم گذاشتند تا در مسیر زندگی ما خللی ایجاد نشود گفت: امنیت موجود کشور نتیجه خون شهدا است و همه ما به شهدا مدیونیم.

وی با بیان اینکه احساس دین به خون شهدا یک احساس خوب است که می‌تواند ما را در مسیر کمال و رشد قرار دهد افزود: گشت‌هایی که توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود به این منظور است که مردم زندگی خوبی داشته و در آسایش باشند.

احمدیوسفی با اشاره به اینکه شهدای پلیس مظلومانه جانفشانی کردند و در راهبرد و نگاه آنها هیچ گروه خاصی مطرح نیست و فقط به فکر ایجاد امنیت در استان و کشور هستند عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای پلیس می‌تواند زحمات و آرمان‌های این شهدا را به جامعه معرفی کند.

وی با بیان اینکه مردم ما مردمی فهیم و قدرشناس هستند و روز گذشته در آیین تشییع جنازه شهید نیروی انتظامی در عنبرآباد این شکوه و عظمت را دیدیم گفت: امروز شهدای انتظامی در تاسی از شهدای دفاع مقدس در راستای ارتقای امنیت جامعه اقدام کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه شهدا منیت‌ها را زیر پا گذاشتند و در خدمت به مردم خط‌شکنی کردند افزود: هر اقدامی برای توسعه استان نیازمند زیرساخت است و مهمترین این زیرساخت‌ها وجود امنیت است که توسط شهدای انتظامی استان محقق شده است.

وی با بیان اینکه شهدا بهترین الگو برای نسل جوان جامعه هستند گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا در افزایش روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه بسیار موثر است.

احمدیوسفی با اشاره به اینکه یادواره 477 شهید انتظامی استان کرمان حدود 10 سال پیش برگزار شده است افزود: از آن تاریخ حدود 100 شهید به شهدای انتظامی استان اضافه شده است و روز چهارشنبه یادواره 574 شهید انتظامی استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه باید آرمان‌های شهدا را در جامعه نشر دهیم و در این زمینه تولیدات با ذائقه روز داشته باشیم گفت: بیان و انتشار زندگینامه شهدا باعث معنویت جامعه می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه یادواره شهدای انتظامی استان در حدود 500 مسجد سطح استان برگزار شده است بیان کرد: 573 ختم قرآن کریم در سطح مساجد استان برای شهدای انتظامی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مراسم یادواره شهدا در روز سه شنبه 21 خرداد در حسینیه ثارالله شهر کرمان به‌صورت عمومی و روز چهارشنبه این مراسم در دانشگاه هایتک به‌صورت تخصصی برگزار می‌شود گفت: این مراسم با حضور سردار اشتری فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار می‌شود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات