۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۱۰۷۷۹
حجت الاسلام فرطوسی خبر داد؛

اعزام ۱۱۰ مبلغ و ۲۴ گروه تبلیغی به مناطق سیل زده خوزستان

اعزام ۱۱۰ مبلغ و ۲۴ گروه تبلیغی به مناطق سیل زده خوزستان
۱۱۰ مبلغ خواهر و برادر و ۲۴ گروه تبلیغی در ماه مبارک مبارک رمضان به مناطق سیل زده خوزستان اعزام شدند.
حجت الاسلام مهدی فرطوسی، کارشناس اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به وضعیت مناطق سیل زده خوزستان، اظهار داشت: سیل در استان خوزستان تمام شده و هم اکنون در دوران پساسیل هستیم؛ از سوی دیگر روحانیت که سابق بر آن در کنار مردم بود اکنون باید در کنار مردم باشد تا از رنج و غم آن‌ها کاسته شود.

کارشناس اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان با بیان اینکه خوشبختانه روحانیت در سیل خوزستان از این امتحان بزرگ سربلند خارج شد، بیان داشت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف و دودستگی میان روحانیت و مردم بود که خوشبختانه روحانیت و فضلای عزیز با حضور پرشور و جهادی خود در مناطق سیل زده توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام فرطوسی از اعزام ۱۱۰ مبلغ خواهر و برادر به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: همچنین ۱۷ گروه تبلیغی از شهر قم و ۷ گروه تبلیغی از خوزستان در قالب گروه‌های ۱۰ نفره به دیگر مبلغان در امر تبلیغ کمک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهر‌های اهواز، حمیدیه، سوسنگرد، شوش، دشت آزادگان و باوی از جمله شهر‌های درگیر سیل هستند که مبلغان در این شهر‌ها به تبلیغ دین و کمک به مردم خواهند پرداخت.

کارشناس اعزام مبلغ برادران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان هدف از اعزام مبلغ به مناطق سیل زده ایجاد را ایجاد شبکه امید به زندگی و به حداقل رساندن رنج و غم مردم دانست و گفت: افزون بر ایجاد امید در بین مردم سیل زده پاسخگویی به مسائل شرعی، پیگیری مطالبات حداقلی مردمی و توزیع کتاب ره توشه با عنوان مناطق مشترک از دیگر اقداماتی است که مبلغان در این مناطق انجام خواهند داد.

حجت الاسلام فرطوسی با تأکید بر این که دشمنان به دنبال نفوذ در مناطق سیل زده هستند، تصریح کرد: پاسخگویی به شبهات و سمپاشی عقیدتی دشمنان نیز یکی از فعالیت‌هایی است که مبلغان در ماه مبارک رمضان در این مناطق انجام خواهند داد./۹۴۵۴/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات