۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۱۱۱۲۱

خراسان جنوبی میزبان ۳ شهید گمنام می‌شود

خراسان جنوبی میزبان ۳ شهید گمنام می‌شود
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: مراسم استقبال از شهدای گمنام در فرودگاه بیرجند با حضور مسؤولان استانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، محمدرضا فخر، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: 150 شهید دوران دفاع مقدس در کشور تشییع می‌شود که از این تعداد 34 شهید شناسایی شده و 116 شهید گمنام هستند.

وی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در خراسان جنوبی تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی افزود: مراسم استقبال از شهدای گمنام فردا پنجشنبه ساعت 18:30 در فرودگاه بیرجند با حضور مسؤولان استانی برگزار خواهد شد و سپس به معراج شهدا منتقل می‌شوند.

فخر تصریح کرد: دو نفر از این شهدای تازه تفحص شده 23 ساله و 19 ساله هستند که این شهدا به ترتیب در منطقه عملیاتی شرهانی و در عملیات محرم و عملیات رمضان تیرماه 61 و در منطقه عملیاتی سومار در عملیات کربلای شش در سال 65 به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: مراسم وداع با شهدای گمنام روز جمعه هفتم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع) و مهدیه شهرک امیرآباد بیرجند برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین مراسم تشییع شهدا روز شنبه هشتم تیرماه ساعت هشت صبح از خیابان شهید ماژانی مدرسه علمیه رضویه به سمت میدان ولایت برگزار و سپس دو شهید برای خاکسپاری به شهرک چهکند و یکی از شهدا به سپاه انصارالرضا(ع) منتقل می‌شوند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات