۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۱۲۱۲۱
استاد حوزه علمیه مطرح کرد؛

نابودی هویت زن، دسیسه سرمایه داران غربی در جذب نیروی کار ارزان‌تر و مطیع‌تر

نابودی هویت زن، دسیسه سرمایه داران غربی در جذب نیروی کار ارزان‌تر و مطیع‌تر
استاد حوزه علمیه گفت: سرمایه داران غربی جذب نیروی کار ارزان‌تر و مطیع‌تر هویت زنان و کانون خانواده را در غرب نابود کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام آل علی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت دهه کرامت در مسجد جامع غدیرخم برگزار شد، گفت: امام صادق(ع) فرمودند: از فرزندم موسی دختری متولد می شود که اگر کسی به زیارت ایشان برود بهشت بر او واجب می شود.

وی درباره عالمه و محدثه بودن حضرت فاطمه معصومه(س)، بیان داشت: حضرت زینب(س) عالمه، محدثه و مفسر قرآن کریم بودند و علم ایشان از شجره طیبه ولایت نشأت می گرفت حضرت معصومه(س) نیز همانند عمه سادات عالمه محدثه بودند.

حجت الاسلام آل علی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) راوی حدیث بودند، ابراز کرد: حضرت روایات فراوانی اعم از حدیث منزلت، حدیث غدیر و بخشی از حدیث معراج را نقل کردند؛ حضرت می فرمایند: اگر کسی با محبت پیامبراکرم(ص) از دنیا برود مرگ او شهادت است.

استاد حوزه علمیه گفت: در میان زیارتنامه هایی که برای امامزادگان وجود دارد تنها دو زیارتنامه ماثوره وجود دارد که یکی از آنان به حضرت ابوالفضل العباس(ع) تعلق دارد که توسط امام صادق(ع) نقل شده و دیگری مربوط به حضرت معصومه(س) می شود که توسط امام رضا(ع) نقل شده است.

وی ادامه داد: در این زیارتنامه آمده حضرت معصومه(ع) رشدیافته الهی، پاک سرشت، پسندیده خداوند متعال و دارای مقام رضا هستند؛ ارزش انسان در عالم هستی به آن است که بداند به چه چیزی علاقه دارد.

حجت الاسلام آل علی درباره تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: امروز دشمنان با تبلیغات سوء ارزشها را ضد ارزش و ضد ارزشها را ارزش معرفی می کنند تا بتوانند نگاه ها را تغییر دهند؛ امروز جهان غرب از شدت ترویج ضد ارزش ها به بن بست رسیده است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: داشتن غیرت برای مرد ارزش است، مرد از این طریق می تواند خانواده خود را حفظ کند؛ اما متاسفانه می بینیم که غرب با زینت دادن بی غیرتی قوانینی در راستای اضمحلال انسان ها وضع می کند که بتواند از این طریق منافع مادی خویش را تامین کند.

وی اضافه کرد: قبل از جنگ جهانی دوم زنان در غرب حق مالکیت نداشتند اما با انقلاب صنعتی برای آن که سرمایه دارای بتوانند از زنان به عنوان نیروی کار ارزان قیمت بهره ببرند به زنان غربی حق مالکیت داده شد و با ترویج فساد و بالا بردن سن ازدواج عفت را از زنان و غیرت را از مردان گرفتند.

حجت الاسلام آل علی با بیان اینکه در جاهلیت مدرن شخصیت زن دفن شد، ابراز کرد: امروز زنان اروپایی بیشتر از فرزند سگانشان را دوست دارند؛ تنها راه نجات از تبلیغات سوء دشمنان شناخت ارزشهای واقعی الهی است.

استاد حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: امروز صدای جامعه شناسان غربی از نابود شدن کانون خانواده بلند شده است./813/پ202/ب1

گزیده از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات