۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۱۲۳۹۷
به میزبانی مدیریت حوزه علمیه خواهران؛

نشست هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی چهارمحال و بختیاری برگزار شد
نشست هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی چهارمحال و بختیاری، با حضور اعضا به میزبانی ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی چهارمحال و بختیاری، صبح امروز با حضور اعضا به میزبانی ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد.

در این نشست که مدیر حوزه علمیه برادران، رییس مرکز خدمات، مدیرکل تبلیغات اسلامی و مدیر حوزه علمیه خواهران استان حضور داشتند، در مورد نسخه نهایی آیین نامه شورای هماهنگی استان‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین در این نشست مقرر شد، طبق آیین نامه جدید، مدیرکل تبلیغات اسلامی به عنوان عضو ثابت در این نشست‌ها حضور پیدا کند.

در ادامه نشست نیز با توجه به ماده ۷ آیین نامه مقرر شد دبیری این شورا طبق سنوات گذشته با مدیریت حوزه علمیه برادران استان باشد و مصوبات نشست از سوی این مجموعه تنظیم و پیگیری شود.

حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران استان در این نشست با تشکر از تشکیل منظم این جلسات خاطرنشان کرد: به لطف الهی در استان چهارمحال و بختیاری بین همه نهاد‌های عالی حوزوی ارتباط صمیمی و تنگاتنگی وجود دارد و همه امور با همدلی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تشکیل این جلسات برای هماهنگی هر چه بیشتر صورت می‌گیرد، گفت: از روزی که این جلسات تشکیل شده توانسته ایم بهتر از ظرفیت‌های درون مجموعه‌ای خود به نحو احسن استفاده کنیم.

در پایان این نشست نیز مقرر شد گزارش این جلسات نیز به محضر نماینده، ولی فقیه در استان ارائه گردد؛ همچنین متناسب با دستورات جلسات، از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی نیز استفاده شود./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات