۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۱۳۹۲۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هشدار داد؛

اجرای چراغ خاموش سند ۲۰۳۰ در کشور

اجرای چراغ خاموش سند ۲۰۳۰ در کشور
نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متاسفانه سند ۲۰۳۰ در کشور به صورت چراغ خاموش اجرا می‌شود و این برنامه نیز گاهی مواقع در کلاس‌های درس آموزش و پرورش دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مسؤولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی و مرزبانی خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمنان انواع و اقسام وحشی گری‌ها را انجام می‌دهند و هیچ قانونی را به رسمیت نمی شناسند.

وی با بیان اینکه دشمن تمام مرزهای فرهنگی و انسانیت را می‌شکند و به سایر ملت‌ها تجاوز و تعدی می‌کند، گفت: دشمنان به دنبال خراب کردن مرزهای عقیده و فکر هستند و اگر این مرزها خراب شود همه چیز خراب خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جنایت‌های امروز دشمنان وحشی تر از جنایت‌های مغول است و اینگونه افراد مانند حیوانات تابع غرایز خود هستند و هیچ مرزی، تعهد و قانونی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: مرزبانان دوستان گمنام برای جامعه، مکتب و انقلاب هستند و جامعه را از چشم بد دشمنان حفاظت می‌کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه سند 2030 در کشور به صورت چراغ خاموش اجرا می‌شود و این برنامه نیز گاهی مواقع در کلاس‌های درس آموزش و پرورش دیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سند 2030 برنامه استعماری بوده که به وسیله خود ما اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: ریشه بسیاری از مفاسد در دنیا نیز اروپایی‌ها هستند اما با این حال همچنان برخی به دنبال فرانسه، انگلیس و آمریکا هستند./9314/د102/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات