۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۱۴۴۳۰

برگزاری دوره تجوید ویژه اساتید حوزه علمیه خوزستان

برگزاری دوره تجوید ویژه اساتید حوزه علمیه خوزستان
حجت الاسلام سیاحی از برگزاری دوره تجوید یک هفته‌ای ویژه اساتید تجوید حوزه علمیه خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام امیر سیاحی، مسؤول دفتر قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره آشنایی با ترجمه و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و گفت: این دوره در مدرسه امام خمینی (ره) اهواز برای طلاب اهوازی و در مدرسه امام محمدباقر (ع) شوش برای طلاب شهرستانی برگزار می‌شود که از فردا شاهد برگزاری دوره ویژه طلاب اهوازی خواهیم بود.

 مسؤول دفتر قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه خوزستان عنوان با بیان اینکه دوره ویژه طلاب پایه اول تا سوم است، بیان داشت: این دوره با حضور استاد برجسته کشوری (ملکوتی نیا) و همراه با اعطای گواهی نامه معتبر کشوری است؛ البته ۲۰ تیرماه آخرین مهلت نام نویسی بود که در مجموع ۱۰۰ طلبه برادر نام نویسی کردند.

حجت الاسلام سیاحی ادامه داد: ۴۰ طلبه اهوازی و ۶۰ طلبه شهرستانی نام نویسی کردند، دوره برای طلاب اهوازی از سوم تا نهم مردادماه و برای طلاب شهرستانی از دهم تا هفدهم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره تابستانه حفظ قرآن برای ۳۰ طلبه از حوزه‌های استان افزود: در این دوره طلاب به مدت ۶۰ روز، ۴ جزء از قرآن کریم را حفظ خواهند کرد.

مسؤول دفتر قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه خوزستان همچنین به برگزاری دوره تجوید ویژه اساتید تجوید حوزه اشاره و عنوان داشت: در این دوره دانش افزایی که از اول شهریورماه و به مدت یک هفته برگزار می‌شود مطالب مرتبط با تجوید در اختیار اساتید قرار می‌گیرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات