۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۶۱۵۰۷۶
فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

بانک ها سپاه را در طرح‌های محرومیت زدایی کمک کنند

بانک ها سپاه را در طرح‌های محرومیت زدایی کمک کنند
سردار قاسمی گفت: تاکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه طرح‌های خوبی در خصوص محرومیت زدایی داشته اما با برخی از مشکلات و عدم حمایت از سوی بانک‌ها مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی شامگاه دوشنبه در دیدار رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: اتحاد و انسجام خوبی در خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به روستاهای استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ستاد هماهنگی محرومیت زدایی در استان شکل گرفته است، گفت: نباید در این استان محروم بماند و باید از بسته‌های حمایتی و مشارکتی برخوردار شوند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: پشتیبانی مشترک در استان به وجود آمده و به برکت بسیج الهی نیز کمبود نیروی انسانی در استان وجود ندارد و در تمام عرصه‌های مختلف نیروی انسانی ماهر است.

سردار قاسمی تصریح کرد: در حال حاضر نیز 220 گروه جهادی در استان هستند که این آمادگی را داریم در موضوع آموزش و شبکه سازی و اجرای طرح‌ها کمک کنیم.

وی ادامه داد: یکی از نیازهای خدمت رسانی در استان نیز حرکت جهادی و روحیه جهادی است که این امر در نیروهای انسانی استان وجود دارد و ظرفیت‌های خوبی در بسیج و سپاه نهفته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تاکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه طرح‌های خوبی در خصوص محرومیت زدایی داشته اما با برخی از مشکلات و عدم حمایت از سوی بانک‌ها مواجه شده و این سبب شده نتوانیم در دادن وام‌ به محرومان به قول خود عمل کنیم.

سردار قاسمی اظهار کرد: بانک‌ها در توسعه روستاها و دادن وام‌ها پشت سپاه را خالی کردند؛ اگر متکی به بانک‌های کشور هستیم باید قدم‌های خود را آهسته بردارید.

وی افزود: گستره خدمات محرومیت زدایی باید برای تمام استان باشد و خدمات آستان قدس رضوی، بنیاد برکت، سپاه، بسیج و کمیته امداد باید فراگیر شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات