۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۱۵۰۸۵
حجت الاسلام خوبانی مطرح کرد؛

ضرورت تقویت گفتمان های انقلابی به منظور مقابله با توطئه نفوذ دشمن

ضرورت تقویت گفتمان های انقلابی به منظور مقابله با توطئه نفوذ دشمن
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر بر ضرورت تقویت گفتمان های انقلابی به منظور مقابله با توطئه و نفوذ دشمنان تأکید کرد.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با مهم ارزیابی کردن مسائل فرهنگی در کشور، آن را جزء خط قرمز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: فرهنگ دینی جزء مسائل غیر قابل تغییر در نظام اسلامی است که باید مورد توجه جدی همه مسؤولان و متولیان امر قرار گیرد.
 
وی با بیان این که متأسفانه امروز فرهنگ دینی و انقلابی کشورمان به دلیل برخی بی توجهی‌ها و حتی عناد‌ها در حاشیه قرار گرفته است، افزود: تضعیف و کمرنگ شدن فرهنگ دینی و انقلابی کشور، هدف اصلی دشمنان انقلاب و نظام برای سلطه بر این کشور است.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که فرهنگ دینی، پیشانی انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: این انقلاب بر مبنای ارزش‌های الهی و دینی پایه گذاری شده که این مبانی ارزشی همواره محور سخنرانی‌های مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام اسلامی بوده است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که رهبرمعظم انقلاب اسلامی در طول دهه‌های اخیر همواره نسبت به توطئه فرهنگی دشمن علیه انقلاب به مسؤولان ذی ربط هشدار داده بودند، بیان داشت: اما متأسفانه در سایه بی توجهی برخی مسؤولان امروز شاهد برخی مشکلات حاد در حوزه فرهنگی کشور هستیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز باید ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی و دینی بیش از پیش در جامعه ترویج و گسترش پیدا کند، گفت: یکی از بهترین راه‌های مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن، تقویت ارزش‌های دینی انقلاب در جامعه اسلامی است.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند گفتمان‌های انقلابی باید در جامعه بیشتر ترویج و گسترش پیدا کند، افزود: امروز تقویت گفتمان‌های انقلاب، مسیر را توطئه و نفوذ دشمن خواهد بست.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که یکی از اهداف امروز دشمن کمرنگ کردن گفتمان‌های انقلابی در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: این همان توطئه نفوذ دشمن است که نباید مورد غفلت مردم و مسؤولان قرار گیرد بلکه باید با هوشیاری و بصیرت بالا مورد رصد و در زمان لازم پاسخ قاطع به آن داده شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز تقویت آرمان‌ها و گفتمان‌های انقلاب یکی از بهترین راه‌های تقویت نظام اسلامی در عرصه‌های مخلتف است، بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی در گام دوم خود در اوج عزت و اقتدار داخلی و بین المللی قرار دارد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
مو از وقتی آقازاده شودوم اقام یه بنز واسم خرید گفت برو خیابونا اراک متر کن باش تا چشم فامیل ودوست ورقیبان دربیاد ببینن موبنز دارم دیگه افتادیم باش تو خرم بالا وپایین میکردوم که یکدفعه کوکب دختر عموزادومو دیدوم دیدوم یک مازراتین سوار شوده داره بالا پایین میکنه موهاشم زرد کرده بید انگار ******* تو سرش اونجا بود که رفتوم خونه با اقام دعوام گرفت گفتم آقا آبرومون رفت طرف مازراتین
0
0
الا بذکر الله تطمئن القلوب
Iran, Islamic Republic of
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
إِنَّ الَّذِينَ يَخْشَوْنَ رَبَّهُمْ بِالْغَيْبِ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَأَجْرٌ كَبِيرٌ
0
0