۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۱۶۴۲۱
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا تأکید کرد؛

ضرورت تبیین نقش ولایت فقیه در عرصه‌های مختلف انقلاب

ضرورت تبیین نقش ولایت فقیه در عرصه‌های مختلف انقلاب
حجت ااسلام غلامی با بیان این که امروز ما هر چه داریم به برکت ولایت و رهبری است،گفت: باید نقش ولایت فقیه در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف این انقلاب بیشتر برای جامعه تبیین شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران با گرامیداشت روز عرفه و تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، این ایام را فرصت مناسبی برای تبیین جایگاه ولایت در جامعه اسلامی دانست و با بیان این که امروز ما هر چه داریم به برکت ولایت و رهبری است، افزود: باید نقش ولایت فقیه در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف این انقلاب بیشتر برای جامعه تبیین شود.
 
حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که تضعیف جایگاه ولایت مهم‌ترین هدف دشمن از فشار‌ها و توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن به خوبی می‌داند که مهم‌ترین عامل پیشرفت کشور در چهار دهه اخیر هدایت‌های ولایت فقیه بوده است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که ولایت فقیه دژ مستحکم انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ولی فقیه با بصیرت و مدیریت عالمانه خود بسیاری از توطئه‌ها را از کشور دور کرده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن در سال‌های اخیر همه توان خود را در جهت فشار اقتصادی به کار گرفته است، ادامه داد: مهم‌ترین هدف دشمن از این فشار‌های اقتصادی ایجاد شکاف میان مردم و ولایت بوده است.
 
حجت الاسلام غلامی با بیان این که انقلاب اسلامی در چهل گذشته با رهنمود‌ها و هدایت های، ولی فقیه از توطئه دشمنان مصون مانده است، افزود: اگر هدایت های، ولی فقیه نبود امروز کشورمان در این سطح از عزت و اقتدار داخلی و خارجی قرار نداشت.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران با اشاره به این که دشمن فکر می‌کرد با فشار‌های اقتصادی و ایجاد نارضایتی‌های اجتماعی می‌تواند به اهداف شوم خود در داخل کشور دست پیدا کند، گفت:، اما رهنمود‌ها و هدایت‌های مقام معظم رهبری همه این توطئه‌ها را خنثی و کشور را در مسیر صحیح خود قرار داد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان در هر سطوحی باید گوش به فرمان رهبری نظام باشند، افزود: تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت کشور از مشکلات و بحران‌های احتمالی است.
 
حجت الاسلام غلامی با بیان این که مشکلات موجود مربوط به انقلاب و حاکمیت دینی نیست بلکه به نوع مدیریت کشور باز می‌گردد، بیان داشت: نسبت دادن مشکلات به اصل انقلاب بی انصافی است، چون انقلاب اسلامی بستر‌های لازم را برای پیشرفت و تعالی در سطوح مختلف فراهم کرده است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات