۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۱۶۵۴۱
حجت الاسلام فردآقایی:

بیانیه گام دوم محور فعالیت‌های مبلغان در دهه ولایت است

بیانیه گام دوم محور فعالیت‌های مبلغان در دهه ولایت است
حجت الاسلام فردآقایی گفت: مهمترین فعالیت مبلغان در دهه ولایت، تبیین و توضیح بیانیه گام دوم، واقعه غدیر، خصایص امیرمؤمنان و چرایی و چیستی غدیر خواهد بود.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم اظهار داشت: کارگاه آموزشی یک روزه آشنایی با موضوع حدیث غدیر از منابع اهل سنت برای ۲۰۰ روحانی مستقر در مناطق روستایی و کم برخوردار استان در سالن اجتماعات به عنوان نخستین گام در دهه امامت و ولایت دو هفته پیش برگزار شد.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: اعزام مبلغ و مبلغه در دهه امامت و ولایت به ۲۷ شهرستان از جمله مناطق شهری، روستایی و عشایری با محوریت عید غدیر و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.

حجت الاسلام فردآقایی با بیان اینکه تا به امروز ۵۰۰ مبلغ در سامانه ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد ۴۰۰ مبلغ برادر و بقیه خواهر هستند که در روز‌های نزدیک به عید غدیر، فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی را در حسینه ها، مراکز فرهنگی و مساجد از سر خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه تعداد مبلغان برای اعزام در دهه ولایت طی روز‌های آینده افزایش پیدا می‌کنند، ادامه داد: مهمترین فعالیت مبلغان تبیین و توضیح بیانیه گام دوم، واقعه غدیر، خصایص امیرمؤمنان و چرایی و چیستی غدیر خواهد بود.

حجت الاسلام فردآقایی پیرامون فعالیت مبلغان غیربومی گفت: ۵۰ مبلغ از استان قم در حال حرکت به سوی استان هستند که طی روز‌های آینده و با نزدیک شدن به ایام غدیر در مناطق هدف مستقر می‌شوند./۹۴۵۶/ت310/ب1
گزیده ای از خبر را میتوانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 9
حاتم شرفی
ارسال نظرات