۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۶۱۸۰۰۰
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

وابستگی نتیجه‌ای جز عقب ماندگی برای کشور نخواهد داشت

وابستگی نتیجه‌ای جز عقب ماندگی برای کشور نخواهد داشت
حجت الاسلام غلامی، پیشرفت کشور را تنها در سایه بهره گیری از توان داخلی دانست و گفت: وابستگی به بیگانه نتیجه‌ای جز عقب ماندگی برای کشور نخواهد داشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در همایش هفته بسیج اصناف به پیشرفت‌های چهل ساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و آن را نتیجه اتکا به ظرفیت‌های داخلی دانست و با بیان این که پیشرفت کشور تنها در سایه بهره گیری از توان داخلی صورت خواهد گرفت، افزود: وابستگی به بیگانه نتیجه‌ای جز عقب ماندگی برای کشور نخواهد داشت.
 
حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که ایران اسلامی از ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بخش‌های مختلف برخوردار است که نیازمند توجه و حمایت ویژه است، خاطرنشان کرد: اگر این ظرفیت‌ها به خوبی شناسایی و حمایت شوند به طور حتم کشور در ریل پیشرفت و توسعه همه جانبه قرار خواهد گرفت.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر همواره بر ضرورت حمایت از تولید و ظرفیت‌های بومی تأکید داشتند، گفت:، اما متأسفانه مسؤولان آن طور که شایسته بود در این مسیر گام برنداشتند.
 
حجت الاسلام غلامی، مهم‌ترین هدف انقلاب اسلامی را استقلال و رفع وابستگی دانست و تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های بومی در جهت پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف استفاده شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران به دیدار اخیر هیأت دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان این که رهبری در این دیدار بر ضرورت حمایت دولت از تولید داخل تأکید کردند، افزود: مسؤولان باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری بهره گیرند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که هدف دشمن جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف است، بیان داشت: به همین دلیل با بهانه‌های واهی تلاش می‌کنند مسیر پیشرفت کشور را مسدود کنند.
 
حجت الاسلام غلامی به پیشرفت‌های نظامی و دفاعی کشورمان در طول این چهار دهه اشاره کرد و با بیان این که دشمن نمی‌تواند این پیشرفت‌های نظامی را ببیند، خاطرنشان کرد: همه این پیشرفت‌های خیره کننده در سایه تکیه بر توان و ظرفیت بومی به دست آمده است.
 
وی با بیان این که امروز دشمن تلاش می‌کند با تبلیغات دروغین و منفی مردم را نسبت به آینده انقلاب و نظام ناامید کند، تصریح کرد: علیرغم همه این دشمنی‌های آشکار، ایران اسلامی مرز‌های پیشرفت و توسعه را در نوردیده است./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات