۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۱۸۰۸۷
مدیر حوزه علمیه هرمزگان:

شناخت نیازهای مخاطب از فوائد تبلیغ چهره به چهره است

شناخت نیازهای مخاطب از فوائد تبلیغ چهره به چهره است
حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه جنبه عملی تبلیغ چهره به چهره از جنبه گفتاری آن مهم تر است، گفت: از فواید تبلیغ چهره به چهره، تبلیغ براساس نیازهای مخاطب است.

حجت الاسلام نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت تبلیغ چهره به چهره، عنوان کرد: از فواید تبلیغ چهره به چهره، تبلیغ براساس نیازهای مخاطب است.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مبلغ در تبلیغ چهره به چهره به صورت مستقیم با مخاطب ارتباط برقرار می کند، گفت: جنبه عملی تبلیغ چهره به چهره از جنبه گفتاری آن مهم تر است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با بیان اینکه تبلیغ یکی از رسالت های اصلی طلبگی است، گفت: طلابی که در طول سال تحصیلی فرصتی برای تبلیغ ندارند، در ایام فراغت از رسالت ذاتی خود غافل نشوند.

حجت الاسلام حقیقی با اشاره به اینکه طلاب باید مهارت های متناسب برای حضور فعال در جامعه را فرابگیرند، عنوان کرد: مدیران حوزوی باید از برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی در فرصت تابستانه حمایت کنند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان به اهمیت سازماندهی و برنامه ریزی برای ایام تبلیغی اشاره کرد و افزود: مدیران حوزه امکانات سخت افزاری لازم برای تبلیغ را برای طلاب فراهم کنند.

وی با بیان اینکه اگر برای تعطیلات تابستان برنامه ریزی مناسب صورت نگیرد، آسیب زا خواهد بود، خاطر نشان کرد: از یاد بردن مطالب فرا گرفته شده از مهم ترین آسیب های تابستان است.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان کشف استعداد طلاب را بسیار مهم دانست و افزود: حوزه علمیه باید با کشف استعداد طلاب مسیر آموزشی و تبلیغی طلاب را مشخص کند.

حجت الاسلام حقیقی از برگزاری دوره های پژوهشی برای 120 طلبه ممتاز حوزه علمیه استان هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: طلاب حوزه علمیه هرمزگان در طول تابستان مشغول فعالیت های تبلیغی هستند.

وی برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی را از دیگر برنامه های حوزه علمیه هرمزگان برشمرد و بیان کرد: طلاب مستعد استان هرمزگان برای گذراندن دوره های ارتقایی به شهر دیگر کشور اعزام شده اند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات