۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۱۸۶۳۹
از سوی دفتر تبلیغات اسلامی قم صورت گرفت؛

اعزام ۲۷۵ مبلغ به مناسبت ماه محرم در لرستان

اعزام ۲۷۵ مبلغ به مناسبت ماه محرم در لرستان
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۲۷۵ مبلغ از دفتر تبلیغات قم به استان اعزام شده است و این تعداد در کنار دیگر مبلغان بومی استان فعالیت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: امسال شاهد افزایش 10 درصدی اعزام مبلغان در ماه محرم هستیم.

وی از اعزام 275 مبلغ به سراسر استان لرستان به مناسبت ماه محرم خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی سالیانه سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه اعزام مبلغ در قالب گروه های جهادی و فردی تقاضا داشتیم و تاکنون 275 نفر به تقاضای ما جواب دادند و برای تبلیغ در لرستان ابلاغ گرفتند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اعزام مبلغان بومی، غیر بومی و خواهران مبلغ به مناطق سراسر استان لرستان خاطرنشان کرد: مبلغان از گروه های جهادی مختلف، معاونت تبلیغ حوزه های علمیه، اوقاف، دفتر مراجع تبلیغ و روحانیون بومی استان هستند.

وی در ادامه افزود: مبلغان اعزامی از دیروز، 9 شهریور فعالیت تبلیغی خود را در مناطق شهری و روستایی لرستان آغاز کرده اند و تا پایان 12 محرم در مناطق حضور دارند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: از جمله برنامه های مبلغان در دهه نخست ماه محرم تبیین بحث حادثه کربلا و بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مبلغان اعزامی، مداحان و سرپرست هیأت های مذهبی عنوان کرد: بحث خانواده تحکیم بنیان خانواده، اصل و اساس قرار دادن خانواده، جلوگیری از رشد طلاق و تشویق روحیه خودباوری و پایین آوردن سن ازدواج از دیگر برنامه تبلیغی مبلغان است.

حجت الاسلام غلامی افزود: برگزاری نماز جماعت، بیان احکام، فلسفه قیام نماز ظهر عاشورا از دیگر برنامه های مهم مبلغان است و تا شام غریبان مبلغان در مناطق تبلیغی حضور دارند./9451/پ203/ب1

گزیده‎ای از خبر را می‎توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات