۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۱۸۸۰۷
مدیر مدرسه امام جعفر صادق اندیمشک:

بیانیه گام دوم پاسخی صریح به سیاه نمایی‌های دشمنان است

بیانیه گام دوم پاسخی صریح به سیاه نمایی‌های دشمنان است
حجت الاسلام شیرمهد با اشاره به اینکه تبیین بُعد اخلاقی و معنوی بیانیه گام دوم بر عهده روحانیت است، گفت: بیانیه گام دوم پاسخی صریح به سیاه نمایی‌های دشمنان است.
حجت الاسلام کرمعلی شیرمهد، مدیر مدرسه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه طلاب و روحانیان برای تبیین بیانیه گام دوم نخست باید به مطالعه آن بپردازند، عنوان داشت: طلاب و روحانیان با مطالعه بیانیه، باید آن را بفهمند و در ادامه محتوای آن را در جامعه، ترویج و در عین حال عمل کنند.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک اظهار داشت: تبیین بُعد اخلاقی و معنوی بیانیه گام دوم بر عهده روحانیت است هر چند که تبلیغ، اشاعه و راهنمایی مردم در آشنایی با آن وظیفه دیگر سپرده شده به روحانیت و طلاب است.

حجت الاسلام شیرمهد در رابطه با علل صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبرمعظم انقلاب ادامه داد: دشمن تلاش دارد تا گذشته پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال پیشین را سیاه نمایی کند؛ از این رو بیانیه گام دوم در راستای انعکاس خدمات و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم نقشه راه روشنی در پیش روی خادمان ملت ایران است، بیان داشت: پیروان نظام اسلامی با بهره گیری از بیانیه، گام‌های بسیار ارزنده‌ای در خدمت رسانی به مردم برخواهند داشت.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک گفت: مدرسه در راستای بیانیه گام دوم اقدام به برگزاری جلسات با محوریت اصل بیانیه و عملی کردن مضامین آن کرد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات