۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۶۲۳۸۷۶
معاون فرهنگی و امور زائران آستان حضرت عبدالعظیم:

حضور میلیونی زائران در پیاده روی اربعین شکست دیگری را برای دشمنان رقم زد

حضور میلیونی زائران در پیاده روی اربعین شکست دیگری را برای دشمنان رقم زد
سلیمی پیاده روی اربعین را حرکتی عظیم در راستای شکست توطئه های دشمن و نابودی کامل گروهک های تکفیری داعش دانست و گفت: وهابیت از پیاده روی اربعین ترسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عباس سلیمی معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، عصر امروز در مراسم گردهمایی موکب‌داران جاماندگان اربعین که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: مهمترین دلیل ماندگاری قیام عاشورا مربوط به شخصیت عظیم امام حسین(ع) و راه و اهداف ایشان می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اگر امروز در رزمایش بزرگ اربعین حسینی میلیون ها زائر مسلمان و غیر مسلمان از سرتاسر جهان حضور به هم می رسانند تا پیاده روی اربعین را به جای بیاورند به خاطر عظمت و بزرگی امام حسین(ع) است.

سلیمی با اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بود، اظهار داشت: احیای دین و مبارزه با ظلم و ستم از دیگر اهداف مهم قیام عاشورا به شمار می رود که یکی دیگر از رموز جاودانگی عاشورا محسوب می شود.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) قدرت تاثیرگذاری جهانی پیاده روی اربعین را بسیار مهم دانست و ادامه داد: در قدرت پیاده روی اربعین نیرو و عظمتی نهفته شده که با برگزاری ده ها رزمایش نمی توان این قدرت عظیم را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به اینکه امروز جهان در برابر عظمت عاشورا سرتعظیم فرود آورده و دشمنان درمانده از این خروش الهی هستند، ابراز کرد: دشمن با ترفندهای مختلف درصدد رسانه ای نشدن پیاده روی اربعین حسینی هستند در حالی که این پیاده روی خود رسانه است و هر کدام از زائران خود مبلغ این رزمایش بزرگ حسینی محسوب می شوند.

سلیمی با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین حرکتی عظیم در راستای شکست توطئه های دشمن و نابودی کامل گروه های تکفیری داعش به شمار می رود، گفت: غضب وهابیت از پیاده روی اربعین و بدعت نامیدن این حرکت نورانی بیانگر خشم و ترس آنان از این رویداد بی نظیر جهانی است.

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) بیان داشت: امسال نیز همچون سالهای گذشته آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آمادگی کامل برای میزبانی زائران اربعین حسینی را دارد.

وی با خطاب قرار دادن موکب داران، گفت: همکاری موکب داران با نیروهای نظامی و امنیتی در راستای ایجاد امنیت زائران حسینی بسیار حائز اهمیت است، شما بزرگواران با رعایت مصوبات ستاد اربعین مراسم جاماندگان حسینی می توانید در برگزاری هر چه بهتر این مراسم موثر باشید.

سلیمی در پایان خاطرنشان کرد: وهابیت خبیث در آرزوی آن است که حادثه ای شبیه فاجعه منا در عراق و ایران اتفاق بیفتد از این رو دقت و برنامه ریزی در برگزاری چنین مراسم عظیمی لازم و ضروری است تا توطئه دشمنان خنثی شود./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات