۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۲۴۰۱۵

کمک هزینه زیارت اربعین از سوی مؤسسه فاطمه الزهرا به طلاب پرداخت می‌شود

کمک هزینه زیارت اربعین از سوی مؤسسه فاطمه الزهرا به طلاب پرداخت می‌شود
حجت الاسلام محمودی از کمک هزینه سفر زیارتی اربعین از سوی مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای خوزستان به طلاب و روحانیان خبر داد.
حجت الاسلام علی محمودی، مسؤول فرهنگی مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از کمک هزینه سفر زیارتی اربعین به طلاب و روحانیان برای حضور در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: از طلابی که به هر دلیل قادر به حضور در پیاده روی اربعین نبودند، فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در مواکب را خواستار شدیم که به تبع برای ارج نهادن به زحمات صورت گرفته حق الزحمه‌ای تعیین می‌شود.

مسؤول فرهنگی مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای خوزستان در رابطه با کمک هزینه سفر زیارتی اربعین صورت گرفته به طلاب اظهار داشت: این کمک‌ها که ۲۰۰ هزار تومان است، به قید قرعه و به طلابی که ملبس و ساکن اهواز بوده و دارای گذرنامه معتبر و مجوز خروج باشند، تعلق می‌گیرد.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه تاکنون کمک‌هایی به طلاب صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: مهلت زمانی معین شده تا پیش از فرا رسیدن اربعین است و در این باره طلابی که قصد حرکت به سوی کربلا را دارند برای ثبت نام کد ملی و کد طلبگی خود را به آیدی @Ali۰۰۱۱  ارسال کنند.

وی با بیان اینکه در سراسر استان، ۱۷ شعبه مؤسسه راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: هر شعبه موظف است تا یک روحانی به عنوان مسؤول فرهنگی داشته باشد و بایستی فعالیت‌هایی از قبیل برگزاری کلاس‌های اخلاقی و اعتقادی برای دانش آموزان خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه است.

مسؤول فرهنگی مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای خوزستان عنوان داشت: برگزاری مراسم‌های شهادت و ولادت امامان معصوم، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و مواکب حسینی و تهیه نوشت افزار است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات